Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yontheke schreef:De oplossing van Dubbeldun lijkt mij ook wel fijn.
Ik heb gelukkig altijd heel sociale paarden. Vorig jaar wrongen de kwpn merrie van 1.68m, de kwpn ruin van 1,63m en de haflinger ruin van 1,45m zich met 3 samen in een stal van 3 x 3 om uit 1 hooinet te gaan eten. Terwijl er echt wel 3 hooinetten hingen..
Spianne schreef:Bedankt! Ziet er wel handig uit met die tractorbanden, ook makkelijker bij te vullen dan een paar keer per dag vier hooinetten naar de bak slepenMaken jullie er dan alleen aan de onderkant een net in?
DubbelDun schreef:@[***]: toen ik nog geen PP'tje had maar alleen de L-paddock had ik ook 2 voernetten in het midden aan beide einden (iets uit de kant) staan, zodat als er gejaagd werd door de bonte mijn oudje altijd achter een net kon draaien en weg komen.
Nu kunnen ze rond lopen en kan ze niet meer in een hoek gedreven worden. Beter voor de benen ook ipv dat stoppen en draaien
_Lorette_ schreef:Wij hebben ook die dingen op zonne energie, maar we jagen ze dan een paar meter weg naar een ander stuk tuin of wei. De buren hebben ook zoveel last...