Blauwe lijnen; schrikdraad.
Groen; bossen/bomen.
Licht blauw; waterbakken.
Ander blauw; putten.
Bruin; Hekken.
Zandkleur; de bak.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wuswa schreef:Je zou een (tijdelijk) pad lunnen maken vanuit je paddock rechts langs het bestaande pad door de wei. Je 'offert' een strookje wei op maar kan, zoals ik schreef, afwisselen en steeds een stuk laten drogen. Je moet dan wel je mooie omheining aanpassen....
melizz13 schreef:Hier is mijn hele weide, Het is intotaal 2 of 3 hectare met de schuur en het huis enz er bij. Het klopt niet helemaal maar bij die foto lag het dak van de schuur er af dus dan is het een beetje vaag. De bak is dus ook gewoon 20x40!
Groen; bossen/bomen.
Ander blauw; putten.
Bruin; Hekken.
Zandkleur; de bak.
Soraya85 schreef:plaatzand, die stond nog niet in mijn rijtje! hihi. klinkt goed!
maar dat van de voldoende laagdikte volg ik niet helemaal...
jolandje schreef:melizz13 schreef:Hier is mijn hele weide, Het is intotaal 2 of 3 hectare met de schuur en het huis enz er bij. Het klopt niet helemaal maar bij die foto lag het dak van de schuur er af dus dan is het een beetje vaag. De bak is dus ook gewoon 20x40!
Groen; bossen/bomen.
Ander blauw; putten.
Bruin; Hekken.
Zandkleur; de bak.
het is mij dus nog nooit gelukt om zo'n foto van google af te halen, hoe doe je dat?
mariska32 schreef:off topic.![]()
wat leuk dat ik melizz13 hier zie.
ik kom al jaren voorbij jullie belg [net zoals de halve wereld] en blijf het zo lief vinden hoe die altijd onder zijn boom staat de dromen.
die is niet meer weg te denken uit heinkenszand.
fojoe schreef:ik heb een hele hoop van die fijnmazige hooinetten van nicky's keet, maar ik heb niet echt de indruk dat de mazen groter geworden zijn
jolandje schreef:wuswa schreef:Je zou een (tijdelijk) pad lunnen maken vanuit je paddock rechts langs het bestaande pad door de wei. Je 'offert' een strookje wei op maar kan, zoals ik schreef, afwisselen en steeds een stuk laten drogen. Je moet dan wel je mooie omheining aanpassen....
ik heb alleen maar het pad naar de wei links op de foto, rechts daarnaast is tuin, neemt niet weg dat we ze vorig winter wel door de tuin geleid hebben, maar ja daar werd het niet fraaier van
jolandje schreef:melizz13 schreef:het is mij dus nog nooit gelukt om zo'n foto van google af te halen, hoe doe je dat?
op print screen drukken. (Prt Sc)
dat staat naast F12.