Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Akshay schreef:Rambo is, ondanks zijn voorkomen met grote prikkers, echt een pussy![]()
Als je hem aankijkt loopt hij al de andere kant op en als je hem vastpakt beweegt hij niet meer, maar gilt als een speenvarken. Het is hilarisch
Hij spendeert zijn dagen met beestjes zoeken voor zijn meisjes, en hen dan luidkeels tokkelend roepen![]()
Ik hou van vogeltjes. Mijn dag is goed als ik de reiger in de wei muizen heb zien vangen. De Torenvalk biddend heb zien hangen. Onze groene specht voorbij heb zien fladderen etc
Vanochtend 2 scholeksters in de wei, benieuwd of ik die vaker ga zien
Dais_ schreef:Akshay, wat een stoere haan van zien. Welk ras is dat?
Donderdag geven ze weer storm af. Geen idee hoe ik de deuren weer open krijg om de paarden binnen/buiten te zetten. Snel een schuifdeur voor ontwerpen.
Solleke_Noah schreef:Akshay schreef:Rambo is, ondanks zijn voorkomen met grote prikkers, echt een pussy![]()
Als je hem aankijkt loopt hij al de andere kant op en als je hem vastpakt beweegt hij niet meer, maar gilt als een speenvarken. Het is hilarisch
Hij spendeert zijn dagen met beestjes zoeken voor zijn meisjes, en hen dan luidkeels tokkelend roepen![]()
Ik hou van vogeltjes. Mijn dag is goed als ik de reiger in de wei muizen heb zien vangen. De Torenvalk biddend heb zien hangen. Onze groene specht voorbij heb zien fladderen etc
Vanochtend 2 scholeksters in de wei, benieuwd of ik die vaker ga zien
Dat is een leuke waarneming, scholeksters! Zouden ze ook broeden bij jou denk je?
Hier sinds enkele dagen af en toe een zilverreiger, die had 'k hier nog nooit gezien.
En je beschrijft je haan wel heel grappig