Daihyo: Wat leuk alle plannen voor je plek in eigen beheer, lekker alles uitdenken etc. Grindtegels 60x40 wel ervaring mee, maar wel met opsluitbanden. Ik zou niet zonder durven als je zien hoeveel ze op de randen staan. Zou zonde van het werk zijn als het toch blijkt te schuiven achteraf. Het is even extra werk, maar dan wel goed.
Nou, 2 maand terug na mijn laatste post, inmiddels zijn we verhuist en staan de paarden al enkele weken aan huis! Wát heerlijk is dat zeg, niet meer naar de paarden toe moeten, maar er gewoon zijn en veel meer van hun leven meekrijgen. Veel aan jullie adviezen gehad en veel uit alle reacties gehaald, bedankt.
Inmiddels kennen we de grond een heel klein beetje en komen we ook tot ideeën hoe we de track willen aanleggen (zo grappig, voor de verhuizing allemaal ideeën, maar pas nu we hier leven merken we dat dit nu al anders wordt omdat je nu pas weet welke doorgangen je veel gebruikt bijvoorbeeld.
Onderstaand ons nieuwe ontwerp. De donkergroene bomen staan er al, de wilgenbomen en lindebomen op eigen perceel, de bomen rondom zijn niet van ons, maar geven wel heel fijn schaduw. De lichte beplanting willen we wellicht nog aanbrengen.
Oranje lijnen zijn de track, rood zijn doorgangen (op deze manier kan de trekker vanaf de weg makkelijk in beide weides komen voor onderhoud en evt. maaien), en de 2 roze lijnen zijn eventuele afsluitbare doorgangen, mocht de track in de winter echt te slecht worden. Als we de 2 roze lijnen dicht hebben, zou dat, inclusief inloopstal en betrating het winterverblijf kunnen zijn en is alles lekker dicht bij de woning.

Ik ben nog benieuwd naar jullie visie, nog handige wijzigingen of leuke ideeën? Of wellicht een compleet ander ontwerp..?