Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
belle_boef schreef:Hoe staan ze van 8 tot 20.00 buiten ongeveer. Zal nu wel elke keer wat korter worden omdat het eerder donker is. Heb ze het liefst voor het donker binnen. Nu ben ik nog thuis maar straks weer aan het werk zal het ook wel geregeld voorkomen dat ze pas in het donker kaar binnen gaan.
Zapje schreef:Selka, ik spaar juist gras zodat ze er ook op in de winter op kunnen, maar ik heb geen klei.. Ik heb veenhoudende zandgrond en laat ze er gewoon op. Gaat dan wel wat stuk, maar dat trekt wel weer bij in de lente (ik verweid wel steeds en ik had merries). Heb zelfs uitgerekend hoeveel ze gras ik per dag kan geven.
Is het echt zo slecht om gras te lang de winter in te laten gaan? Het wordt wel wat lelijk is mijn ervaring, maar verder? Leek hier toch goed te herstellen vorig jaar.
Misschien is maaien voor jou beter. Lynn wat balen zeg van je gras.
Azmay, je mooie merrie stond op mijn tijdlijn gedeeld.. haha kleine wereld is het toch!
Ik vind je dravers heel leuk flew! Ik hou van die maat, rond de 1,50.
Lynn_Nikita schreef:Claudia, mocht je ooit een groter paard krijgen en meer willen rijden, krijg je er dan geen spijt van?