Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
karev schreef:Haha jos de pleeboy!
Wendy schreef:@kristelhans: Jos vraagt of je hem wel even Koning Jos wilt noemen
ohjajoh6 schreef:Ik geef de balancer van je paard gezond en fit. Zit geen ijzer in en vinden die van mij smakelijk.
Ik ben zelf fan van liquihorse, geen ijzer en geen calcium, maar dat gaat er nogal moeizaam in.
DubbelDun schreef:Ik heb nu ook de Marstall Force. Bonte eet het graag (wat niet eigenlijk) en ik merk geen gekke dingen, ze is er ook niet feller van geworden oid.
Stroom hier ook via een stekkerdoos waar ook de lichtslang en het verlengsnoer voor de hoeven etc op staat. Meestal zit de stekker er niet in en is alles dus mooi stroomloos.
Vooral dat je het afafhankelijk van elkaar aan/uit kan doen is handig.
https://www.conrad.nl/medias/global/ce/ ... FB.EPS.jpg
HafNap schreef:In het vorige topic had ik mezelf al voorgesteld, maar tot nu toe alleen maar mee gelezen hier.
Omdat onze sleuteloverdracht vervroegd is met 2 weken (15 februari), gaat het nu eindelijk een beetje opschieten. Ik heb even vraag (heb er ook een topic voor aangemaakt, maar misschien hebben jullie ook tips).
Hoe kan ik de track van mijn paddock paradise gras vrij maken? Ik zie het niet zitten, om m'n Haflinger en A pony het kaal/kapot te laten lopen.