spatter schreef:Nesy prachtig bij jou![]()
Toen onze rijbak werd aangelegd lag alles er ook zo mooi bij, nu zijn we 17 jaar verder en wordt het echt tijd om er eens grondig in te gaan vervangen.
Paarden staan er ook al 17 jaar iedere dag in.
Gedeeltelijk hebben we de rijke grond er al uitgeschept en richting bos gedaan en daar moet nu het van nature witte zandgrond terug van naar de rijbak.
Thanks spatter
ben er ook echt super blij mee. Maar ik denk iedereen wel die de paarden aan huis kan houden. Steeds een beetje veranderen en meer naar je zin maken. Ideetjes van anderen "stelen", erg leuk om te doen. 
nu ligt al mijn spul verspreid over 3 plekken, mijn auto niet meegerekend
) godsgloeiende, soms zou ik hem de nek om willen draaien....hmm, of zou ik zijn medicijnen maar door de strokorrels doen
. Misschien een lekkere slobber proberen? Heb hier kruidenslobber van Mijten, Marstall Senior Plus en Subli Seniores Priores. Je bent van harte welkom om wat te komen uitproberen; heb je iig niet van die zakken staan. M.n. de kruidenslobber deed hier goed dienst bij bijna 27 jarige lastige eter toen hij vorig jaar niet zo lekker was. 
)
Overbuurjongen die dan met een schep boven een mol stond te wacht, ze uitgroef en een klap op de kop gaf