Ja en heb vandaag niet de energie om te rijden omdat we vandaag naar een verjaardag gaan. En daar baal ik van als de bak er zo blij ligt

Manzano, dat zou wel handig zijn ja
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarloesHJ schreef:manzano schreef:Ik heb geen bak thuis, maar op nog geen 5 minuten lopen zit een vereniging. Die heeft alleen een buitenbak. Ben daar baklid voor 67,50 per jaar. Ben daar penningmeester dus doe best wat vrijwilligerswerk daar. Is niet verplicht. Doordat het niet verplicht is doet de rest van de bakleden niks en komt alles, ook de wedstrijden en klussen, neer op steeds zelfde clubje van stuk of 6 mensen wat best pittig is. Als ik dit zo lees zou het niet raar zijn als we mensen toch eens gaan "verplichten" om bijvoorbeeld 2x per jaar te helpen.
Zou best nog verderop lid willen worden bij een vereniging met binnenbak maar daar verwachten ze maandelijks hulp. Die tijd heb ik gewoonweg niet en voor die een of twee keer per maand dat ik er zou rijden....
Dat hebben ze bij ons dus opgelost met die verhoging. Als je niet helpt wordt dat geld gebruik zodat ze iemand kunnen inhuren voor de overgebleven klussen.
manzano schreef:Ik heb geen bak thuis, maar op nog geen 5 minuten lopen zit een vereniging. Die heeft alleen een buitenbak. Ben daar baklid voor 67,50 per jaar. Ben daar penningmeester dus doe best wat vrijwilligerswerk daar. Is niet verplicht. Doordat het niet verplicht is doet de rest van de bakleden niks en komt alles, ook de wedstrijden en klussen, neer op steeds zelfde clubje van stuk of 6 mensen wat best pittig is. Als ik dit zo lees zou het niet raar zijn als we mensen toch eens gaan "verplichten" om bijvoorbeeld 2x per jaar te helpen.
Zou best nog verderop lid willen worden bij een vereniging met binnenbak maar daar verwachten ze maandelijks hulp. Die tijd heb ik gewoonweg niet en voor die een of twee keer per maand dat ik er zou rijden....
manzano schreef:Doen jullie bij ruwvoer testen gewoon een pluk uit 1 baal of mixen uit verschillende balen? Het komt in principe van 1 terrein en uiteraard kan het onderling wisselend zijn maar weet niet of ik dat ondervang met bijv uit 3 balen testen.
joyce83 schreef:Iemand van jullie ervaring met modderroosters/paddockplaten? Heb nu een plek waar ik best weg zak in de mosder en slecht bijtrekt. Maar dit is eigenlijk ook een stuk hoefslag. Kan ikhet minder modderig krijgen en nog erover rijden?
[ [url=m/bmBJ8W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dais_ schreef:[ [url=m/UMDMFG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een foto, maar niet op de zooi letten hoor![]()
De stallen rechts zijn nog in gebruik en wil ik behouden, staan ook los vd wand overigens, maar vind ze niet heel erg stabiel eerlijk gezegd.
Ik had daar tegenover 3 kleine stallen. Die stonden inderdaad ook los, maar ze waren erg klein. Nu wil ik daar dus 2 grote stallen maken, maar in die afmeting is het maatwerk en onbetaalbaar. Vandaar dat ik met de panelen die ik had de voorwand heb gemaakt en het tussenschot, maar nu heb ik niks aan de zijkant of achterkant waar ik het aan vast kan maken. Daarbij is de vloer enorm ongelijk dus daar moet ook nog iets voor bedacht worden.