Het was droog, maar daar is alles ook mee gezegd.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Het werkt op zich wel fijn zo digitaal dus dat valt mee.

Corgi, schattig 
Soms kun je ze wel wat!!

Wel echt superrot zeg... migraine is echt waardeloos...
Nog een 20m. meidoornhaag, 9m. beukhaag en nog zo'n 25m. gemengde haag (meidoorn, gewone vlier, hazelaar, Gelderse roos, Spaanse aak). Én! We hebben de eerste fruitboompjes gekregen voor ons boomgaardje
4 appel- en 1 perenboompje geplant
Het is gelijk zoveel mooier
En dan zijn 't nu allemaal nog maar stokjes
Gisteravond nog een berg wilgentakken opgehaald, om ook eens lekker mee aan de knutsel te gaan
En lekker voor de paardjes en konijnen om te knabbelen 

En achter, richting het hek, zie je een van de appels
Links het bankje wat altijd bij m'n grootouders in de tuin heeft gestaan. Vorig jaar is mijn oma overleden, mijn (demente) opa moest toen naar een verzorgingstehuis, waardoor hun huis verkocht moest worden. Toen mocht ik het bankje meenemen
1.5 week geleden hebben we ook opa begraven
En kwam mijn andere oma in een hospice te liggen... deze hebben we afgelopen zondag in slaap gebracht, en zal dus ergens deze week ook komen te overlijden....
Leek mij een mooi moment om het bankje op z'n plek te zetten en een begin te maken aan het mooie herdenkingshoekje.. er staat een rozenhaag achter en ik zal er een pluktuintje omheen zaaien.. uit beide tuinen heb ik ook een beeldje meegekregen
met uitzicht op het boomgaardje en de wei met daarachter het bos
Hopelijk ook ooit kipjes scharrelend in de boomgaard (als ik me er overheen kan zetten dat ze het misschien wel omwoelen
), mijn opa had ook altijd kipjes.. dus het lijkt me wel heel erg leuk
Kan ik daar mooi zitten en nadenken over alles wat ze mij gegeven hebben, ze hebben mij altijd heel rijk laten voelen..
Zoveel mooie familie-uitjes, bezoekjes, vakanties, gesprekken
hier zetten ze weinig op de kop, behalve de verse paardenkak. Maar dat doet het daarna goed op de composthoop denken we maar.
Er zit vast een supergeschikt ras voor ons tussen

Prairy schreef:Beetje uitbakken, wordt het lekker knapperig van.
Ik heb volgens mij de grootste kippen die er zijn maar ook die ontkomen helaas niet aan de roofvogels. Zou ik op zich nog mee kunnen leven als ze ze dan ook helemaal opeten
hier was het een " met huid en veren" actie, niks meer terug gevonden van Tiana.