Ze noemen het ook een paddock cleaner, maar dat zie ik al helemaal niet voor me.
Toch vind ik alle ideeen om je werk uit handen te nemen interessant

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monmaster schreef:Ik ben nu heel nieuwsgierig Bernadette, wat voor een molecuul heb je ontworpen... En voor wat is dat toepasbaar?
Ik weet... Tis hard werken studeren, ik heb het jaren gedaan naast mijn werk.... En elke keer dacht ik nooit meer. 2011 mijn master pedagogiek, 2015 Nederlands ..... Nu kan ik definitief niet meer studeren vw de kosten. Alle beurzen opgebruikt en mijn baas vindt dat ik genoeg diploma's heb. Ik wens je nog even sterkte toe... Laatste loodjes.....oja, mocht je denken ik houd straks tijd over.... Zo weer ingevuld hoor!
Azmay schreef:Janinevv schreef:Goeiemorgen ik weet niet of ik het hier mag plaatsen.
Maar een merrie shet heeft een dikke klit en krijg het er niet uit met borstelen. Ze heeft lange manen en de knup zit onderin
Moet ik dit er af knippen?
Of iemand andere tips?
Mij lukt het altijd met een flinke dot cowboy magic
Azmay schreef:Azmay schreef:
Mij lukt het altijd met een flinke dot cowboy magic
Ik heb ook al met anti klit spray geprobeerd.
Het lijkt alsof ik het alleen maar erger maak..
Janinevv schreef:Goeiemorgen ik weet niet of ik het hier mag plaatsen.
Maar een merrie shet heeft een dikke klit en krijg het er niet uit met borstelen. Ze heeft lange manen en de knup zit onderin
Moet ik dit er af knippen?
Of iemand andere tips?