Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra8 schreef:Ziet er goed uit Kirr![]()
Hoe groot is/ wordt het hele gebouw?
DubbelDun schreef:LOL, dat kon je uit de tekening niet uit afleiden...maar je kunt het hele stalgebouw natuurlijk ook een halve of kwartslag draaien als dat de toegang wel mogelijk maakt
[***] schreef:joyce B schreef:
Vraag parkeergeld van je yoga buurvrouw voor de uren dat er lesen zijn en ze graag gebruik wil maken van jouw terrein1,50 per auto per uur is redelijk gangbaar tarief parkeergeld toch? Doe je die uren de ketting even los
Ja, ha, ha, daar heb ik ook nog aan gedacht. Afgelopen weekend had ik de auto van mijn schoonvader te leen en die heb ik toen zelf maar op mijn pad gezet, zodat er niemand anders kon staan. Grond was nog bevroren dus er kon geen paal in. Gisteravond stonden er wéér 2 auto's. Gelukkig is manlief het nu ook zat. Vrijdag gaan we aan de slag met palen, ketting en bordje. Hoop dat het dan over is. En bij ons in het "durp" is € 1,50 wel een megabedrag hoor. Volgens mij weten ze hier niet eens wat parkeergeld is
Kirrr schreef:http://i1290.photobucket.com/albums/b53 ... ak5wad.png
Op basis van wat mag/kan gemeente/zone een eerste schets van ons stalgebouw.
Iemand op of aanmerkingen?
Heb trouwens geen idee van de oppervlakte van een handige poets/wasplaats. Die ga ik straks op onze huidige stalling even meten en misschien daaraan nog aanpassen.
Kirrr schreef:Een andere mogelijkheid.
http://i1290.photobucket.com/albums/b53 ... m2y3iv.png
Afmeting paddockjes kan uiteraard anders.
Zoveel te meer dingen ik probeer te tekenen, zoveel te meer ik het niet meer weet.
Kirrr schreef:Ja dat had ik ja, tot mijn vriend de tekening zag en zei, daar geraak je helemaal niet met de trailer
Jadybabe schreef:Wat een mooi plekje Nesy D, ik vind het enig juist om foto's te zien van hoe iedereen het voor elkaar heeft. Dat doorkijkje, super. Dat hoofd er door heen, hahaha....
Waar sleep jij je bak mee? Ziet er handig en compact uit.