joyce B schreef:een plek met verharde uitloop en evt. stapmolen met vlakke bodem kan ook een optie zijn.
Dan blijven de voeten droog en kan ze toch naar buiten en/of bewegen...
Moet dat wel voorhanden zijn......
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nens77 schreef:joyce B schreef:een plek met verharde uitloop en evt. stapmolen met vlakke bodem kan ook een optie zijn.
Dan blijven de voeten droog en kan ze toch naar buiten en/of bewegen...
Moet dat wel voorhanden zijn......
joyce B schreef:misschien makkelijker te vinden dan een altijd droge zandpaddock en dan blijven de voeten ook echt schoon. schurend zandvtussen de haren kan de plekjes ook irriteren.
specialmoon schreef:joyce B schreef:misschien makkelijker te vinden dan een altijd droge zandpaddock en dan blijven de voeten ook echt schoon. schurend zandvtussen de haren kan de plekjes ook irriteren.
klopt, alleen is ook dit niet mogelijk op de huidige stalling. Er is wel een klein pleintje waar ze soms mag lopen, maar de hele winter wil de stalhouder niet.
Nikass schreef:En daarmee is Brendaaaa geen slechte paardenhouder vind ik. Ze doet haar best voor haar paard, heeft afspraken gemaakt met stalgenoten en maakt zijn leven zo leuk als ze kan. `wat heeft dat paard daar aan´ hoor ik alweer mensen zeggen, maar dat is te kort door de bocht. Iemand die er alles aan doet om het zijn paard naar de zin te maken, die paarden komen er wel. Die worden echt geen dag overgeslagen... Het is een kwestie van mentaliteit in mijn ogen. En als ik dit zo lees zit die mentaliteit bij TS echt wel goed. Hopelijk vind ze nog wel een betere stal in de omgeving, nu of op langere termijn. Tot die tijd is het voor haar in de winter een intensieve hobby, ze zal er vaak en lang moeten zijn om haar paard veel bezig te houden en uit stal te halen. Het klinkt alsof ze daartoe bereid is.
Brendaaaa schreef:En als iemand ooooit van een plekkie in mijn omgeving hoort, waar mijn paard de heeeeele dag in een paddock met uitloopje kan staan in de winter, dan hoor ik dat uiteraard graag, want dan verhuis ik gelijk! Maar tot die tijd is dit wel de beste plek die ik kon vinden voor mijn beste vriendje!