Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goldenarrow schreef:Oohh, wat leuk! Heerlijk ook voor zo'n beestje om van een asiel lekker naar de boerderij te gaan.
Wij zijn vandaag druk geweest. Er kwamen potentiële klanten kijken, dus alles moest weer netjes. Ook het hele pad naar de stal toe weer geveegd, nadat er de hele winter op is gelopen![]()
En toen zag ik dit aandoenlijke beeld
[ [url=m/GGcRKI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dais_ schreef:Goed om te horen. Ik heb een offerte opgevraagd, want het is wel een stuk prijziger dan het hooi van de boer hier uit de buurt. Mja, nu gooi ik de helft weer op de mesthoop dus wat is dan duur?
kojack schreef:Akshay schreef:@dais; de flexpoles komen van hindernissencentrale.nl
Heel bij mee, weegt geen drol. Maar let op.. vanaf windkracht 3 a 4 gaan ze bewegenen 2,90m felgekleurde unit die verschuift daar vinden paarden wat van
![]()
![]()
Dais_ schreef:Akshay, ik zit inderdaad vol in de wind. Ik woon in een soort punt met aan 3 kanten rond ons de westerschelde. Wij hebben hier aaaaaltijd wind, altijd. Mijn bakzand ligt nu ook al voor de helft in onze wei en paddock en een groot deel bij de buren op het land.
DuoPenotti, zijn ze geweest?
Robijntjah schreef:Hahahaha.
Ik zit vandaag bijna de hele dag online, heb er een gat van 3 u tussen en hoop dat het dan droog is. Ga ik ff een rondje rijden.