Wij hebben voor het najaar nog op de planning staan: halve track keren, andere helft lostrekken en nieuw betegelen met veel meer rubberen tegels om de voerboom heen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Dat zijn van die stenen roosters toch? Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken
Ik zit te denken aan die rubberen/plastic paddock roosters. Mudcontrol of iets vergelijkbaars.
Daihyo schreef:Goed bezig!
Bij ons stond zoveel en zo hoog, dat was niet te doen met een zeis
Op de parkeerplaats heb ik de brandnetel wel gewoon met de hand geknipt. We hebben ook nog veel herderstasjes staan. Toch eten ze die niet als ik ze los laat op de parkeerplaats.
Ir111 schreef:kvulden schreef:Ik heb me zelf een nieuwe zeis gekocht. In de wei staat aan een kant meter breed braam en brandnetel. Wat is een zeis dan een genot. Dat doe ik toch liever dan de bosmaaier. Ik vind het een fijn werkje.
Wat leuk! Met de zeis. Heb je dat ergens geleerd of heb je jezelf dat aangeleerd? Ik wil ook nog eens een zeis kopen, veel fijner dan die takkelawaai bosmaaiers.... (die wel handig zijn als je heel veel moet doen natuurlijk).
Daihyo schreef:Dat zijn van die stenen roosters toch? Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken
Ik zit te denken aan die rubberen/plastic paddock roosters. Mudcontrol of iets vergelijkbaars.