Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amber_anne schreef:Hoe gaat het bij jullie
[ [url=m/PDt9J7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Humpiedumpie schreef:Ik kom even mijn vreugde delen. Na een shocktoestand dat ik van mijn huidige plekje, mijn thuis, weg moet omdat het huis verkocht werd. Heb ik me toch een pareltje van een plek aangeboden gekregen!
Oké het is niet zo een mooie plek als ik nu heb, dat kan ook niet. Maar het komt er wel dicht in de buurt! Het ligt nog dichter bij het bos dan dat ik nu zit (kan dat?). Het hek grenst aan mijn weide. Het is ongeveer een halve ha. Het ligt dus omringd met het bos. Alles is al omheind met zowel klein gaas als met stroomdraad. Er is stroom, er is water, zelfs een elektrische waterbak. Ze gaan een stal voor ons leeghalen zodat ze een schuilstal hebben. Er is nog een hokje waar we onze spullen droog kunnen opslaan.
De weides zijn heel speels ingedeeld met in het midden bosjes waar ze lekker omheen kunnen rennen. Ik viel van de ene verbazing in de andere.
En dat voor.... 40 euro per maand.
Het is instapklaar. Ga het nog even nalopen en langzaam aan het idee wennen dat ik toch echt wegga op m'n huidige plek. Ik mag komen wanneer ik wil.. Heel fijn dit. Zou bijna zeggen wonderen bestaan.