Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
s_v schreef:Zo, ik kom weer even binnenvallen![]()
Heeft er iemand een idee of ze bij van craenenbroek van die schapenpaaltjes hebben?![]()
Ik bedoel van die kastanje houten paaltjes, die vaak gebruikt worden voor de omheining van schapen weitjesWij willen ons geiten weitje echt omheinen, met iets wat een beetje mooi is, maar ook stevig en degelijk ...
s_v schreef:Zo, ik kom weer even binnenvallen![]()
Heeft er iemand een idee of ze bij van craenenbroek van die schapenpaaltjes hebben?![]()
Ik bedoel van die kastanje houten paaltjes, die vaak gebruikt worden voor de omheining van schapen weitjesWij willen ons geiten weitje echt omheinen, met iets wat een beetje mooi is, maar ook stevig en degelijk ...
suffie schreef:s_v schreef:Zo, ik kom weer even binnenvallen![]()
Misschien is dit iets voor je? Ik heb hier van het voorjaar 10 van deze hekken besteld. Gratis thuis bezorgd en goede kwaliteit.
https://www.bol.com/nl/p/kastanjehouten ... 082785319/
Karin_deB schreef:@superpony, notenraper werkt ook op zand!
Moest hooguit ietsje vaker rollen dan op kort gras.
Maar ging bv weer makkelijker dan op hoog gras.
[ [url=m/SwaYmv.jpg]Afbeelding[/url] ]