maccie schreef:ik heb zo het topic eens doorgelezen en bekeken maar ik moet zeggen dat er toch wel andere oplossingen zijn dan het zo regelen. tevens vind ik en ik heb zelf ook 2 fjorden dus ja weet best dat het kan etc. je ze niet op een modderpoel 24 p.d buiten hoort te laten.. ga er zelf eens in staan het is vochtig beesten kunnen niet lekker rond wandelen en doen.. dan zou ik ze toch op stal gooien of tot er een juiste oplossing is ergens anders onder brengen.
Als je daar financieel de middelen toe hebt, kun je dat inderdaad doen ja

Ik heb een extra hypotheek afgesloten om dit weiland te kunnen kopen. Dat kost me al zo'n 200 Euro per maand. Daar komen dan de kosten voor hooi, brokken en onderhoud nog bij. Aangezien ik maar gewoon een kantoorbaantje heb en ook een gezin met 2 kinderen, is het echt geen vetpot bij ons. Ik heb mijn paard al 15 jaar en ze staat al die tijd al dag en nacht buiten en mankeert zelden iets. Zet ik haar (noodgedwongen) binnen, dan wil ze niet eten of drinken en verpietert ze helemaal. Daarom laat ik haar de vrije keus en sluit ik haar niet op...