ladykiller schreef:tja...gewoon dat is wat zij dan te besteden heeft..ze wil het liever zelf redden...!
whaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ladykiller schreef:tja...gewoon dat is wat zij dan te besteden heeft..ze wil het liever zelf redden...!
savath schreef:Ik zeg steeds dat als je aan een paard begint je de maandelijkse kosten moet schatten en als reserve toch een 2500 euro moet hebben,voor onverwachte ziekte of tuigbreuk enz..
je bent snel 2500 euro kwijt hoor als je eens tegenslag hebt.
En heb je het geld niet ,tja dan staat er weer eens een paard te koop wegens financiele problemen.
Ik wil maar zeggen dat je beter goed voorbereid aan paarden begint.
het is zeker geen verwijt.
Maar weet dat er vaak wel geld is voor de verzorging ,hoefsmid en de normale veearts kosten.
Maar dat slechts weinigen rekening houden met tegenslag!!.
daarbij bedoel ik niet de koliekoperaties die duur zjin maar bv in een stuk glas getrapt in de weide zaken die 100%slaagkans hebben maar wel geld en behandeling kosten.
Dan heb je de keuze de slager of behandelen,en een paard naar de slager doen waarvan je weet dat het behandeld wel tegoei kwam is toch een pijnlijke zaak denk ik.
ladykiller schreef:ladykiller sa?????
ladykiller schreef:vlgend jaar ben ik de gelukkige
Ik heb ook een pony maar als ik die niet kon kopen was er ook geen een geweest.. je kan ook paardje voor een ander rijden.. kost weinig tot niets.. 
WowAmigo schreef:Hmmm zag dat Kill3rgirl vandaag nog online was geweest. Hoe kan dat?
xit ik niet mee hoor
alleen dit is allemaal nogal onnuttig...want volgens mij was dit topic door iemand opgericht die wat meer informatie over de prijzen enzo wou weten voor zover ik 't begrijp....
kan ik ook niet helpen...
ladykiller schreef:dan geloof je het toch nietxit ik niet mee hoor
alleen dit is allemaal nogal onnuttig...want volgens mij was dit topic door iemand opgericht die wat meer informatie over de prijzen enzo wou weten voor zover ik 't begrijp....
kill3rgirl schreef:oow dus als je 14 bent 11 dec 15..dan kan je niet al 7 jaar paardrijden en verzorgen???
beetje onnuttig