? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
?
Dus bellen we morgen gewoon nog een keer. En 'constant terugbellen' is mijn specialiteit want het is na 3 weken (!) eindelijk gelukt een uitspraak te krijgen over wie nu dat dna-sticketje in zijn paspoort gaat plakken. (Het boeltje opsturen naar het stamboek in Tsjechie leek me geen waanzinnig strak plan.)

Rivano schreef:De dierenarts moet sowieso komen voor de DNA registratie, dus dan nemen we dit meteen mee. Alleen valt het =>mij<= nooit mee om een afspraak te maken, (dat is de Dak-factor) dus is het me nog niet gelukt een afspraak te krijgen. Ik zou nog teruggebeld worden.. Ze zeiden er alleen niet bij in welk jaar...Dus bellen we morgen gewoon nog een keer. En 'constant terugbellen' is mijn specialiteit want het is na 3 weken (!) eindelijk gelukt een uitspraak te krijgen over wie nu dat dna-sticketje in zijn paspoort gaat plakken. (Het boeltje opsturen naar het stamboek in Tsjechie leek me geen waanzinnig strak plan.)
En het grote voordeel van het tussenpersoon-conflict is wel: Na al die maanden zeer regelmatig mailen is mijn duitse schrijfvaardigheid er flink op vooruitgegaan! Woorden als Kontonummer, Vertrag, Rechtshilfe, Enttäuschend en mijn laatst nieuwe aanwinst: "Bequemlichkeitshalber" komen er al soepeltjes uitgerold.
Jammer dat mijn woordenboek niet over "onfatsoenlijke krachttermen" beschikt... Anders had ik die nu ook geleerd.
moet ik eerlijk bekennen*)
Rivano schreef:En de bult is... een ontstoken Talgklier.
Er zijn 3 opties:
1) Hij knapt zelf open => Geen probleem.
2) Hij blijft zo groot als nu => Geen probleem.
3) Hij groeit toch nog verder => Operatief verwijderen.
(alleen: een andere dierenarts zei dat het wildvlees was. Dus 1 van de 2 heeft gelijk, of ze hebben alletwee ongelijk..dat kan ook nog.)

Ellebel schreef:(* damn ben ik blij dat ik jouw dierenarts niet benmoet ik eerlijk bekennen*)
Ellebel schreef:het paardje met de bult

Rivano schreef:Ellebel schreef:(* damn ben ik blij dat ik jouw dierenarts niet benmoet ik eerlijk bekennen*)
Hihi, hij verdient zo anders heel veel centjes. Misschien moet hij op zijn auto een sticker plakken: "This car is sponsored by DAK".
Of bedoelde je dat ik zijn diagnose een beetje in twijfel trek? Dat komt omdat ik voor zijn benen van elke dierenarts een (totaal) andere diagnose te horen kreeg, en nu dus voor die bult weer. Ben inderdaad een beetje sceptisch...Ellebel schreef:het paardje met de bult
Ben benieuwd hoe Dak de Bokt geschiedenis ingaat:
Het paard met de slechte benen.
Het paard met de bult.
Het paard met de 2 rechtszaken.
Het paard met de half gare jachtijzers.
Het paard met het agressieve karakter.
Het paard met de 4 wolfskiezen en de gedraaide draculatandjes.
Het paard met.... etc.
![]()
!merrieveulen schreef:vind ik heel wat toepasselijker in dit geval!
ImkeTarek schreef:heb je je geld al trouwens?
Rivano schreef:(alleen: een andere dierenarts zei dat het wildvlees was. Dus 1 van de 2 heeft gelijk, of ze hebben alletwee ongelijk..dat kan ook nog.)

Leo_American schreef:Jeetje, heb nu alle pagina's gelezen, en mn mond hangt nog open van verbazing!
Wat ben jij een ontzettend super geweldig fantastisch persoon zeg! Ik heb zoveel respect voor je, woorden schieten tekort.
Ik wens je heel veel sterkte met wat er allemaal nog komen gaat en ik hoop dat binnenkort alles geregeld is.
Daarna nog even afwachten hoe de behandelingen aan gaan slaan natuurlijk, maar na zo ontzettend hard knokken zou het toch wel errug verdient zijn dat het helemaal goed gaat komen met Dak!
Mocht je ooit in de problemen komen, mijn euries heb je hoor!
)