paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaats???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Re: paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:34

Geweldige soap dit, heerlijk nog even wat lezen voor het slapen gaan..

Overigens zeg je dat je niet wist wat mok was, maar volgens mij weet je dit nog steeds niet. Evenals met ataxie.

Verder vind ik het een erg appart verhaal, je hebt je verhaal er nu 2 x opgezet, waarbij de 2e een ''verduidelijkte'' versie moest voorstellen, maar hiermee heb je naar mijn idee je zelf alleen maar tegen gesproken.

Overigens vind ik dit verhaal wel erg spijtig voor de mensen die het wel meegemaakt hebben of misschien in de toekomst mee maken (wat niet te hopen is) gezien de geloofwaardigheid van die mensen waarschijnlijk ook meteen in twijfel wordt genomen.

Probeer eens om het bij crea bea te plaatsen, ik weet haast wel zeker dat dit verhaal hier succes zal hebben.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:36

XlucienneX schreef:
hoe bedoel je? voordat ik weer dubbel ga wezen volgens jullie?

wat wil je verduidelijkt?

Wat voor soort bijzonder correctie moest er toegepast worden dat jij er voor moest gaan betalen.

Waarom liet jij een zadelmak paard zadelmak maken door je instructrice.

Vielen die gedragsproblemen tijdens het zadelmak maken door je instructrice niet op.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:36

sronnie schreef:

Nou ik vind dit een nachtmerrie voor de mensen die waarschijnlijk vals beschuldigd zijn (en daarmee bedoel ik niet de TS)

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:38

slimmerik schreef:
sronnie schreef:

Nou ik vind dit een nachtmerrie voor de mensen die waarschijnlijk vals beschuldigd zijn (en daarmee bedoel ik niet de TS)

Begrijp ik en ik ben het er ook met je over eens, maar ik neem dit maar met een korreltje zout, en denk dat ze heel wat heeft uit te leggen aan de mensen die in dit verhaal voor komen, als die bestaan.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:39

Beau_Middac schreef:
Beste Lucienne,

Ik wilde graag even kwijt dat ik het heel naar voor je vindt en ik begrijp niet hoe mensen dit verhaal niet (kunnen) geloven! hebben ze de advertentie op marktplaats niet gezien of hebben ze een gebrek aan gezond verstand?

Heb jij de eigenaarspapieren nog?

Een rechtszaak hoeft niet per sé geld te kosten; er zijn veel advokaten die zulke zaken pro deo op zich nemen. En misschien is een advokaat niet eens nodig.

En Karl66: ik heb ook een pseudoniem omdat ik het niet prettig vind om mijn identiteit open en bloot te stellen.

Lucienne, misschien heb jij niet de nodige kennis of oplossing voor je probleem maar dat betekend niet dat dit gewoon een rotstreek is .

Ik wens je veel sterkte.

Het ging er hier om dat ze in eerste instantie onder de gegevens van haar nichtje inlogte, dat vind ik iets totaal anders dan een pseudoniem.

De reden waarom veel mensen, waaronder ik, haar niet geloven is het continue zichzelf tegenspreken en verbeteren om daarna die verbetering weer aan te passen.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:39

Beau_Middac schreef:
Beste Lucienne,

Ik wilde graag even kwijt dat ik het heel naar voor je vindt en ik begrijp niet hoe mensen dit verhaal niet (kunnen) geloven! hebben ze de advertentie op marktplaats niet gezien of hebben ze een gebrek aan gezond verstand?

Heb jij de eigenaarspapieren nog?

Een rechtszaak hoeft niet per sé geld te kosten; er zijn veel advokaten die zulke zaken pro deo op zich nemen. En misschien is een advokaat niet eens nodig.

En Karl66: ik heb ook een pseudoniem omdat ik het niet prettig vind om mijn identiteit open en bloot te stellen.

Lucienne, misschien heb jij niet de nodige kennis of oplossing voor je probleem maar dat betekend niet dat dit gewoon een rotstreek is .

Ik wens je veel sterkte.

dank je wel ik hoop dat ik morgen in overleg met de advocaat iets kan regelen.
mijn moeder heeft inmiddels te instructice gebeld en die kan er ook niks aan doe de slager heeft ufarno gekocht voor de slacht maar die heeft hem doorverkocht.

ik hoop niet dat iedereen hier problemen mee krijgt ik heb dit niet bedoelt

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:40

Ik wacht nog op een luid en duidelijk antwoord op mijn vragen.

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:41

Natuurlijk kan de instructrice er wel wat aan doen.....samen met jullie naar die slager en/of handelaar heen.....

Beau_Middac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:42

Lieve mensen...

Maak het elkaar toch niet zo moeilijk.

Weltrusten

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:42

ik heb pb gestuurd.

maar ja ik sta achter mijn verhaal.
nogmaals het is mijn bedoeling geweest anoniem te blijven en niemand te schaden.
jammergenoeg door ontrouw moest ik mij openbaren

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:44

XlucienneX schreef:
ik heb pb gestuurd.

maar ja ik sta achter mijn verhaal.
nogmaals het is mijn bedoeling geweest anoniem te blijven en niemand te schaden.
jammergenoeg door ontrouw moest ik mij openbaren

??????

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:46

mensen geloofden mij als fluffy meis niet dus kwam ik eerlijk uit als lucienne. maar toen konden mensen via mijn profiel aan namen komen.

Nijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:47

Je profiel heb je dus ook maar even voor de makkelijkheid veranderd?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:48

Je had voor die tijd je profiel kunnen aanpassen, jij hebt zelf de naam van de slager genoemd en je hebt zelf de link naar marktplaats geplaatst.

Beau_Middac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:54

Karl66: waar doe je nu zo moeilijk over? Als vader van (bijna) 3 kinderen ben je zelf misschien wel de grootste.

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 00:57

de stand van zaken.

ufarno kan ik niet terug krijgen want de slager had al het recht hem te verkopen.

ufarno krijgt nu niet een baas die het eerlijke verhaal achter hem weet. maar ik kan er hellaas niks aan veranderen.

ik hoop dat ik de volgende keer als ik iets mee maak meer onderzoek ga doen en niet zomaar een paard koop.

ik blijf gewoon les rijden bij mijn instructrie zij heeft ons eerlijk ook gezegt ( najah tegen mijn moeder) dat hij op gehaald is en naar de slacht gegaan is. ik ben blij met mijn nieuwe paard waar ik nu al een band mee begin te krijgen.

ik hoop dat het jullie nooit overkomt mochten jullie ooit eens de keuze van slacht meemaken ga dan mee tot de dood.
( stom had ik ook moeten doen)

mensen ik ga slapen weltrusten

Beau_Middac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:00

Ik wens je alle sterkte

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:02

bedankt en weltrusten iedereen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:03

XlucienneX schreef:
de stand van zaken.

ufarno kan ik niet terug krijgen want de slager had al het recht hem te verkopen.

ufarno krijgt nu niet een baas die het eerlijke verhaal achter hem weet. maar ik kan er hellaas niks aan veranderen.

Een slager heeft echt geen recht om hem te verkopen hoor.....
Ik vraag met toch af of je ouders hier alles tegenover jou wel eerlijk spelen. Misschien moet je bij je mensen om je heen eens duidelijk navragen wat hier aan de hand is.

Er klopt hier geen ene .....van !!

p.s Beau_Middac heel veel sterkte met je goedgelovigheid. Hoop dat je nooit de verkeerde mensen tegenkomt. Zou een harde les worden.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:04

iemand zei in de toppic dat slagers het gewoon kunnen doen dus er valt niks tegen te beginnen

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:06

XlucienneX schreef:
iemand zei in de toppic dat slagers het gewoon kunnen doen dus er valt niks tegen te beginnen

Kijk en dat geloof ik dus niet.... (zou te gek voor woorden zijn)

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:07

weetje wat. ik weet ook niet meer wat wel kan of niet tegen iemand.

ik wacht morgen de advocaat af.

en dan horen jullie meer. zullen we dat maar doen?

slimmerik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:08

Jaaa goed idee. Welterusten.....

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:34

slimmerik schreef:
XlucienneX schreef:

Kijk en dat geloof ik dus niet.... (zou te gek voor woorden zijn)

Als een slager een paard koopt is hij de nieuwe eigenaar en kan er mee doen wat hij wil, slachten, erop gaan rijden, verkopen. Tenzij het op papier gezet is dat hij dat paard moet slachten, dan moet hij zijn contractuele verplichting nakomen.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 01:38

Beau_Middac schreef:
Karl66: waar doe je nu zo moeilijk over? Als vader van (bijna) 3 kinderen ben je zelf misschien wel de grootste.

Weet jij wel hoeveel mensen goedgelovig in dit soort verhalen trappen? Met als meest extreme voorbeeld dat meisje dat haar hele ziekteverhaal bij elkaar gelogen had.

Mijn kinderen zijn er nog veel te klein voor, maar mochten ze ooit zo'n verhaal plaatsen, wat uiteindelijk nergens op gebaseerd is, behalve een TS die baalt dat zij maar 600 euro ipv 2250 euro voor haar paard krijgt en dan en passant een aantal mensen zwart loopt te maken. Dan hoefden ze geeneens meer een ban van bokt te krijgen want dan hadden ze die van mij al te pakken voor pc gebruik in het algemeen.