Al gestopt?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
:D

runningkawa schreef:Thanks :d
En grappig, dit soort berichten heb ik ook al via pb
dat mensen het leuk vinden dat ik er zo standvastig in blijf
Dus meerdere dan die hier reageren vinden het geleuter en ieder zelf het moet weten
en dat terwijl ik op de paarden die ik nu rij een cap draag (en veilig schoeisel...)!
en heb ook een vraag aan alle 'wereldverbeteraars' die vinden dat we allemaal aan de cap moeten omdat het anders de verzekeraars en de staat enz teveel geld kost, de EHBO-ers, chirurgen, verplegers, familie en onschuldige omstanders hun tere zieltjes worden opgeschrikt door het beeld van een ruiter-zonder-cap die bloedend op straat ligt:sflj schreef:Ik ben het eigenlijk met jullie eens, alleen op dat punt niet.onschuldige omstanders hun tere zieltjes worden opgeschrikt door het beeld van een ruiter-zonder-cap die bloedend op straat ligt
.
.
.
.sflj schreef:Kom op jongens; "verbeter de wereld, begin bij jezelf!" (en hou op met zeuren n.a.v. foto's op bokt!)
Prrrr schreef:Opvallend trouwens dat de mensen die van dichtbij gezien hebben wat het ontbreken van een cap kan doen wat fanatieker zijn met opzetten dan de mensen die dat niet hebben meegemaakt.
runningkawa schreef:en dat probeer ik al 13 pagina's mensen bij te brengen
MustangS schreef:Dribje schreef:tuurlijk is er ook nog een kans dat mn paard op mn hoofd gaat staan ofzo maar dat is dan mijn probleem toch?
ChristaMoor schreef:Dit is niet alleen maar jou probleem! Wat dnk je van familie, de zorgen, het zorgen voor! Wat denk je van de maatschappij, je werk etc. Wat denk je van de ziekenhuizen, artsen etc. die voor je kunnen opdraven. En waar denk je dat dit van betaald wordt????
)