Ik had ook nog iemand op mijn 'wacht-wacht' lijstje, maar weet niet of die een bril wou, of wat anders.
En anders is hij voor jou, jimny!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! jimny schreef:Hij is voor jou!en dan wil ik hem dus wel!!!(als ze nog komen...)

marina schreef:Ik wacht ff af wat het gaat kosten, anders heb ik daar wel interesse in
Gulpje schreef:mag ik ook op het wachtlijstje, aah toe?
Dabo schreef:marina schreef:Ik wacht ff af wat het gaat kosten, anders heb ik daar wel interesse in
In elk geval 20euro, zonder verzendkosten. Ze passen wel in een envelop, op A4formaat, dus verzendkosten vallen mee.
Als de douane me dus 'pakt', en die kans word met de dag groter vrees ik, zal daar nog een paar eurootjes bij komen...
Dabo schreef:Gulpje schreef:mag ik ook op het wachtlijstje, aah toe?
Ik kan je niet garanderen dat je een masker kan kopen, want het ligt er maar net aan wat ik overhoud....
maar ja, ik ga ook maar een 'wacht-wacht'lijst aanhouden ja hahaha
wat wil je hebben dan? welke maat? arab of paard, met schele ogen, sexy ogen of bril?![]()

trisca schreef:Ik kan je dus op de 'wacht-wacht'lijst zetten.. geen garantie dat ik er een voor je overhoud heMijn paard heeft ontstoken ogen door de vliegen, dus als je nog 1 met grote ogen hebt?.....
Welke maat grote ogen dan? paard, of arab?Max schreef:Ik hoef er ook niets tot niet veel aan te verdienen, en hoezo trapt de ptt er niet in? ze passen in een envelop, of niet. (als ze niet dikker zijn dan 3cm, passen ze in een envelopReken er maar wel op dat de douane ze pakt heb ik ook gehad !
Die van mij kwamen op een kostprijs van 25 euro ik heb er niks aan verdient, en in een enveloppe trappen ze hier bij de post niet in dus ook nog eens 5 euro verzendkosten !
)_Romana_ schreef:Ze zijn allang verzonden, anderhalve week geleden al. Geld is ook al van de Creditcard geschreven.... ze liggen dus nu nog bij de douanekun je geen mail sturen wanneer ze verzonden zijn? Of weet je dat al? Maar lijkt me dat als ze bij de douane gepakt zijn dat dat dan toch niet zo lang moet duren?

lieferdje schreef:Welke maat?? ook voor jou geld, ik zet je op de 'wacht-wacht'lijst, dus geen garantie dat ik een voor je overhoud.... afwachten maar!ja ik wil ook nog een sexy en een bril:P
Gulpje schreef:staat genoteerdHet liefst maatje Arab met sexy ogen

MISTRAL94 schreef:Goed planWat zijn die dingen gaaf! Hou dit topic even in de gaten
Nextdomino schreef:Oh als het geld al is afgeschreven dan zal het toch wel snel komen.
Dabo schreef:Nextdomino schreef:Oh als het geld al is afgeschreven dan zal het toch wel snel komen.
oeehhhh ik HOOP het echt hoor!!! Mijn paard kan dat ding nu ook wel gebruiken.....

Dabo schreef:marina schreef:Ik wacht ff af wat het gaat kosten, anders heb ik daar wel interesse in
In elk geval 20euro, zonder verzendkosten. Ze passen wel in een envelop, op A4formaat, dus verzendkosten vallen mee.
Als de douane me dus 'pakt', en die kans word met de dag groter vrees ik, zal daar nog een paar eurootjes bij komen...
want ik vind ze echt onwijs cool
!
*