Ik ken geen van alle partijen (maar het zijn er véél die ervaring hebben met deze aangevallen persoon Natasha).
Er wordt hier enkel gereageerd op de slechte ervaringen. Spijtig want ik las hier ook goede ervaringen ....
Iedereen die een paard koopt moet opletten! Heel simpel feit..
Als men niet tevreden is, neem je contact op met de verkoper.
Er zijn mooiere manieren om meningsverschillen op te lossen dan op een forum. Wat ik hier gelezen heb is roddel, geen meningen.
En meestal komt roddel voort uit jaloezie/frustratie...
Ik veronderstel dat de personen die een paard hebben gekocht bij deze BM stables volwassen personen zijn = los je probleem dan ook volwassen op!
En ik blijf erbij: een goed paard MAAK je door geduld, respect, trainen EN ervaring met paarden....niet door ergens te kopen en dan verwachten dat alles perfect is.
En als je een correct paard wil (geen gebreken) dan moet de die van kop tot teen (=hoef
) laten keuren. 
super nette kleren waar geen vuiltje op zit, nog schoner dan ik mijn kleren uit de was haal
want alle paarden willen die jas even proeven, en ze willen even knuffelen. En soms heeft het hier best erg geregend en dan moet je even een stukje door de modder lopen. Dag schoenen
Ik vind het altijd erg grappig. Zeker als die mensen dan ineens beseffen hoe "niet snugger" het was om dat soort kleren aan te trekken 
Er staat er hie rook wel eens 1 met een finke snotneus. Die staat dan binnen op stal, of buiten in het zonnetje. Zeker niet buiten in koud of nat weer. En dat was bij hun dus ook zo. Snottebellen houd je niet makkelijk tegen, en ik ben er ook geen voorstander van gelijk met van alles en nog wat te gaan spuiten in paarden als ze simpelweg wat verkouden zijn. Dat gebeurd bij jou toch ook niet?