Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nynke schreef:ik heb het ondertussen ook helemaal gehad met divoza.
ze zouden mij bellen als de BR event shabrakjes er waren, omdat we er al 3 keer (1x hadden ze over de mail gezegd dat de shabrakjes er waren) waren geweest. ondertussen hebben ze nog steeds niet gebeld en heb ik dus nog steeds geen rose shabrak (zouden ze voor mij achter houden).
heb ze toen maar een mailtje gestuurd, mailtje terug gehad waarin ze tegen mij zeiden dat de zadeldekken waarschijnlijk in een zending zaten die ze aan het eind van de week open zouden maken en dat ze er op dit moment niet waren.
nynke schreef:ik heb het ondertussen ook helemaal gehad met divoza.
ze zouden mij bellen als de BR event shabrakjes er waren, omdat we er al 3 keer (1x hadden ze over de mail gezegd dat de shabrakjes er waren) waren geweest. ondertussen hebben ze nog steeds niet gebeld en heb ik dus nog steeds geen rose shabrak (zouden ze voor mij achter houden).
heb ze toen maar een mailtje gestuurd, mailtje terug gehad waarin ze tegen mij zeiden dat de zadeldekken waarschijnlijk in een zending zaten die ze aan het eind van de week open zouden maken en dat ze er op dit moment niet waren.

Groen vind ik ook echt niet mooi, bordeaux gaat wel, ben ik ook niet echt ´fan´van.. Geef mij maar natuurkleurtjes, donkerbruin, beige, bamboo, grijs enz en dan een lichtblauw dekje, of een appel- mint groene vind ik dan wel weer leuk, maar ook niet altijd..
, vind het wel leuk om bijv een lichtblauw halster met zweetdeken erbij te hebben, maar dan wel in combi met cognac zoals dit: ben alleen voor het cognac kleurige halster gegaan, en het cognac kleurige dekje, zweetdeken hadden ze jammer genoeg niet in mijn maat
lichtblauwe setje vond ik minder mooi dan t cognac kleurige hierbij...
) 
let niet op mijn houding, had net een flinke boksessie in galop achter de rug, dus weet niet waarom ik die hakken zo heb uitgedrukt, en die foto is ook behoorlijk scheef, of hij loopt teveel op de voorhand ofzo( nahja rare foto iig)