Vervelende staleigenaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ankep

Re: Vervelende staleigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 11:14

stille meelezer die een vraag heeft aan @cinnepin en @stevencijfertjes:
jullie kennen TP blijkbaar en jullie lijken het verhaal inhoudelijk te kennen. toch blijven jullie steeds heel vaag en brengen hierdoor juist heel erg onrust. jullie zouden ook heel feitelijk de 'andere kant' van het verhaal kunnen vertellen en dan juist zonder oordelen en vingers wijzen.
daarmee wordt jullie rol in het verhaal wellicht duidelijker en kunnen wij wellicht op een nadere manier meedenken. ook haalt dat een hoop van de speculaties weg...
ik vraag me af wat de reden is dat jullie een en ander zo vaag houden?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 11:22

Het is zielig voor je pony maar je lijkt mij een dramatische paardenhouder en pensionklant. Als iedereen altijd tegen je is dan ligt dat misschien niet aan alle andere mensen.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:07

Vlinder84 schreef:
Ik ben nog niet op stal geweest.
Ook nog geen stal gevonden.

Ben je nu sinds start van dit topic niet meer bij je merrie geweest ?

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:41

sasja0705 schreef:
Vlinder84 schreef:

Hoop dat ze wel is geweest anders al 4 dagen niet en denk als je echt weg wil en gedoe is dat je elke dag bij je sheet wil kijken

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:48

4 dagen niet heen met een zogenaamde stalhouder die het dier zou 'trappen'.
Schiet mij maar lek, maar als het echt zo is was ik allang weg geweest en had ik mijn verantwoordelijkheid genomen..

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 14:06

FennyPower schreef:
Schiet mij maar lek, maar als het echt zo is was ik allang weg geweest en had ik mijn verantwoordelijkheid genomen..

Dat heeft ze inmiddels terug genomen.
Sorry, ik had misschien niet de gedachte moeten hebben dat hij de merrie zou trappen.
Hij is wel goed voor dieren.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 14:08

Dreamboy schreef:
FennyPower schreef:

Dat heeft ze inmiddels terug genomen.
Sorry, ik had misschien niet de gedachte moeten hebben dat hij de merrie zou trappen.
Hij is wel goed voor dieren.

Tja dat kan .. maar het staat toch openbaar das niet slim.. ik zal er in iedergeval niet vrolijk van worden om zoiets te lezen.
Maar goed.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 14:14

Ze wordt nu wel op elk dingetje aangevallen. Ik keur haar manier van communiceren, of juist het ontbreken daarvan ook absoluut niet goed. Maar voor je haar ergens op aan valt moet je wel eerst even alles lezen. Bovendien heeft ze eerder ook al aangegeven dat ze ook werkt en de door de staleigenaar bepaalde openingstijd niet altijd gunstig is voor haar. Misschien heeft ze dus de afgelopen dagen gewerkt en kon ze daarom niet naar de pony.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 14:58

ankep schreef:
stille meelezer die een vraag heeft aan @cinnepin en @stevencijfertjes:
jullie kennen TP blijkbaar en jullie lijken het verhaal inhoudelijk te kennen. toch blijven jullie steeds heel vaag en brengen hierdoor juist heel erg onrust. jullie zouden ook heel feitelijk de 'andere kant' van het verhaal kunnen vertellen en dan juist zonder oordelen en vingers wijzen.
daarmee wordt jullie rol in het verhaal wellicht duidelijker en kunnen wij wellicht op een nadere manier meedenken. ook haalt dat een hoop van de speculaties weg...
ik vraag me af wat de reden is dat jullie een en ander zo vaag houden?

Zo vaag heb ik het niet gehouden hoor, maar mijn berichten werden steeds weggehaald. Ik heb dan ook besloten er verder niet meer mee te bemoeien.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:07

Ankep, ik heb alle berichten van Cinnepin kunnen lezen voordat ze verwijderd werden, en die waren alles behalve vaag. Maar op Bokt mag je niet reageren met de andere kant van een verhaal, ze zien hier liever een eenzijdig banketstaaf verhaal.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:41

Steven198007 schreef:
Petpa schreef:
Dat geldt voor zoveel topics op bokt.
Moet bokt dan maar opgeven worden?

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd omdat het niet aan de Boktregels voldoet

Wat let je om te vertrekken? Wij vinden Bokt wel fijn en wat mij betreft vind ik zo'n uitspraak van iemand die net komt kijken op Bokt ronduit onbeleefd. Je hoeft hier niet te zijn. Je mag hier zijn. We zijn gast op dit gratis forum waar jij je voor hebt aangemeld. Dus wat mij betreft Steven :evaw: het gaat je goed!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:43

Misschien die "steven" geen aandacht meer geven. Als het alleen om te rellen is dan laat maar toch. Schiet dit topic niks mee op en geeft alleen maar speculaties.
Die had anders al lang een normale reactie getypt ipv alleen stoken :)

Ts heb je al wat kunnen regelen of een oplossing

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:44

Mondy schreef:
Misschien die "steven" geen aandacht meer geven. Als het alleen om te rellen is dan laat maar toch. Schiet dit topic niks mee op en geeft alleen maar speculaties.

Je hebt gelijk. Ik werd even pissig. Ik ga weer meelezen.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:52

pien_2010 schreef:
Mondy schreef:

Je hebt gelijk. Ik werd even pissig. Ik ga weer meelezen.

Snap ik helemaal hoor. Zo flauw om in een topic wat al in de kijkers staat zo raar te reageren als gast. Zou me niks verbazen als het gewoon iemand is die helemaal niks van doen heeft met ts of de stal eigenaar.
Maar zo wel beide in kwaad/kwader daglicht te willen zetten.

Laten we hopen dat er ondertussen stappen zijn ondernomen zodat de pony iig ergens goed staat

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:54

sasja0705 schreef:
Vlinder84 schreef:

Ze is in het weekend niet welkom, en de andere uren die ze wel mag komen is tijdens haar werkuren.

Wanneer moet ze dan gaan als ze buiten die uren niet welkom is?

Polar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:02

Ik vind het eigenlijk ook best wel sneu. :o
Je zou maar in zo'n situatie zitten en geen oplossing kunnen vinden.
We weten verder helemaal niks van TS, niet of er redenen zijn waardoor ze reageert zoals ze reageert en ook helemaal niet of haar manier van reageren terecht of onterecht is geweest op stal.

Ik hoop gewoon dat er een oplossing komt, zowel voor TS als voor haar Shetlander.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:15

Moderatoropmerking:
Het topic is weer opgeschoond. Graag vanaf hier weer on topic en vetes mogen buiten Bokt om uitgevochten worden

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 16:42

Als je echt zo oud bent als je beweert dus volwassen dan trommel een paar mensen bij elkaar ga het van de daken afschreeuwen dat je een plek zoek alle boerderijen in de omgeving langs desnoods eerst voor een heel kleine stukje wei en haal je merrie daar wel als het mijn paardje was was ze er allang weg geweest als het echt is zo als jij beweerd en voor geen goud zou ik niet dagen bij mijn paard weg blijven dat siert je niet vind ik

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:35

Sanano schreef:
Als je echt zo oud bent als je beweert dus volwassen dan trommel een paar mensen bij elkaar ga het van de daken afschreeuwen dat je een plek zoek alle boerderijen in de omgeving langs desnoods eerst voor een heel kleine stukje wei en haal je merrie daar wel als het mijn paardje was was ze er allang weg geweest als het echt is zo als jij beweerd en voor geen goud zou ik niet dagen bij mijn paard weg blijven dat siert je niet vind ik

Sorry, leer eerst eens leestekens te gebruiken voor je iemand de pan uitveegt.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:38

En laten we vooral het alleen staan in een heel klein stukje wei promoten

not

Sanano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:43

Dreamboy schreef:
Sanano schreef:

Leestekens wat een onzin daar gaat het toch niet om!!!
En ik bedoel gewoon tijdelijk in een weitje wij hebben juist de paarden in een kudde staan maar ik bedoelde gewoon dat ze haar paardje weer kan verzorgen.

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:45

Ik vind je berichtje anders best onleesbaar geworden zonder de leestekens :o

Ik zou ook snel rondbellen als ik TS was, er is vast wel ergens een (tijdelijke) plek voor je shetlander.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:51

Zijn er geen bokkers in de buurt die TS kunnen helpen zoeken naar een plekje?
Ik weet niet hoeveel stallen er in die buurt zijn en waar TS voorheen al gestaan heeft.
Maar er moet toch wel iets te vinden zijn?

Aan TS zelf, hoever wil je dagelijks rijden voor een stal? Misschien dat je iets verder weg wel kan vinden?
Ook nog even, niet achterdochtig zijn naar pensionbazen. Paspoort afgeven is echt wel normaal. Je moet het paspoort wel ten alle tijden mogen krijgen.

Ik sta zelf privé, maar paspoort ligt in een kast waar de boer ook toegang toe heeft.

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 17:55

Sanano schreef:
Dreamboy schreef:

Leestekens wat een onzin daar gaat het toch niet om!!!
En ik bedoel gewoon tijdelijk in een weitje wij hebben juist de paarden in een kudde staan maar ik bedoelde gewoon dat ze haar paardje weer kan verzorgen.[/quote]

Daar gaat het inderdaad niet om maar als je wilt dat mensen begrijpen wat je schrijft, wel een stuk handiger.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 18:30

Net zoals correct quoten _O-