Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
FennyPower schreef:4 dagen niet heen met een zogenaamde stalhouder die het dier zou 'trappen'.
Schiet mij maar lek, maar als het echt zo is was ik allang weg geweest en had ik mijn verantwoordelijkheid genomen..
Dreamboy schreef:FennyPower schreef:4 dagen niet heen met een zogenaamde stalhouder die het dier zou 'trappen'.
Schiet mij maar lek, maar als het echt zo is was ik allang weg geweest en had ik mijn verantwoordelijkheid genomen..
Dat heeft ze inmiddels terug genomen.
Sorry, ik had misschien niet de gedachte moeten hebben dat hij de merrie zou trappen.
Hij is wel goed voor dieren.
ankep schreef:stille meelezer die een vraag heeft aan @cinnepin en @stevencijfertjes:
jullie kennen TP blijkbaar en jullie lijken het verhaal inhoudelijk te kennen. toch blijven jullie steeds heel vaag en brengen hierdoor juist heel erg onrust. jullie zouden ook heel feitelijk de 'andere kant' van het verhaal kunnen vertellen en dan juist zonder oordelen en vingers wijzen.
daarmee wordt jullie rol in het verhaal wellicht duidelijker en kunnen wij wellicht op een nadere manier meedenken. ook haalt dat een hoop van de speculaties weg...
ik vraag me af wat de reden is dat jullie een en ander zo vaag houden?
Steven198007 schreef:Petpa schreef:Dat geldt voor zoveel topics op bokt.
Moet bokt dan maar opgeven worden?Moderatoropmerking:Bericht verwijderd omdat het niet aan de Boktregels voldoet
Mondy schreef:Je hebt gelijk. Ik werd even pissig. Ik ga weer meelezen.Misschien die "steven" geen aandacht meer geven. Als het alleen om te rellen is dan laat maar toch. Schiet dit topic niks mee op en geeft alleen maar speculaties.
Die had anders al lang een normale reactie getypt ipv alleen stoken![]()
Ts heb je al wat kunnen regelen of een oplossing
pien_2010 schreef:Mondy schreef:Je hebt gelijk. Ik werd even pissig. Ik ga weer meelezen.Misschien die "steven" geen aandacht meer geven. Als het alleen om te rellen is dan laat maar toch. Schiet dit topic niks mee op en geeft alleen maar speculaties.
Die had anders al lang een normale reactie getypt ipv alleen stoken![]()
Ts heb je al wat kunnen regelen of een oplossing
sasja0705 schreef:Vlinder84 schreef:Ik ben nog niet op stal geweest.
Ook nog geen stal gevonden.
Ben je nu sinds start van dit topic niet meer bij je merrie geweest ?
Sanano schreef:Als je echt zo oud bent als je beweert dus volwassen dan trommel een paar mensen bij elkaar ga het van de daken afschreeuwen dat je een plek zoek alle boerderijen in de omgeving langs desnoods eerst voor een heel kleine stukje wei en haal je merrie daar wel als het mijn paardje was was ze er allang weg geweest als het echt is zo als jij beweerd en voor geen goud zou ik niet dagen bij mijn paard weg blijven dat siert je niet vind ik
Dreamboy schreef:Sanano schreef:Als je echt zo oud bent als je beweert dus volwassen dan trommel een paar mensen bij elkaar ga het van de daken afschreeuwen dat je een plek zoek alle boerderijen in de omgeving langs desnoods eerst voor een heel kleine stukje wei en haal je merrie daar wel als het mijn paardje was was ze er allang weg geweest als het echt is zo als jij beweerd en voor geen goud zou ik niet dagen bij mijn paard weg blijven dat siert je niet vind ik
Sorry, leer eerst eens leestekens te gebruiken voor je iemand de pan uitveegt.
Sanano schreef:Dreamboy schreef:
Als je echt zo oud bent als je beweert dus volwassen dan trommel een paar mensen bij elkaar ga het van de daken afschreeuwen dat je een plek zoek alle boerderijen in de omgeving langs desnoods eerst voor een heel kleine stukje wei en haal je merrie daar wel als het mijn paardje was was ze er allang weg geweest als het echt is zo als jij beweerd en voor geen goud zou ik niet dagen bij mijn paard weg blijven dat siert je niet vind ik
Sorry, leer eerst eens leestekens te gebruiken voor je iemand de pan uitveegt.