Caily schreef:Wat jammer van de fries Djoena, wat voor iets zoek je? Ik heb nog een hele leuke Tinker te koop, zo groot als een fries, en zou haast zeggen, loopt als een fries.
Eigenlijk gewoon een mini/shetje/nmprs etc. 
Manlief wil graag op de Zuidlarenmarkt wat kleins en jongs uitzoeken. Tot die tijd kan het buurshetje bij Ilyn staan, dat gaat super. Ilyn is gelukkig in een gemengde groep grootgebracht, dus ze heeft heel veel respect voor dat kleine dingetje.
MiniMe, welkom terug!
Mooie zadelkamer Liberia! 
Hier ook geen wegloper, maar wel 1 die graag op onderzoek uitgaat. We hebben nu hekken staan en tussen de planken zit dan een los stroomdraad die niet aangesloten zit op het apparaat. Lucy (onze hond) kijkt wel uit en gaat het draad niet testen
die is ervan overtuigd dat er een flinke klap op staat 
Anke, super leuke foto's weer! 
Ik ben trouwens ziek/grieperig... Ik denk dat alle stress van de afgelopen weken eruit komt
Ook ben ik sinds een week gestopt met de hormooncreme die ik 10 jaar heb moeten gebruiken op mijn gezicht... nu nog twee weken doorzetten en dan hoop ik dat mijn gezicht weer zo is als 10 jaar geleden. Fijne combinatie dat afkicken en griep, not!