Trusten.
Ik lig maar te draaien en te woelen, bah. Ik wil slapen. Lukt niet. Teveel aan mn kop.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Daarnaast krijgt ze een top voorbeeld, onze bulldog heeft weglopen ook niet in zijn woordenboek staan. Maar ik weet echt niet meer hoe hij dat geleerd heeft, het zal idd wel te maken hebben met consequent zijn. Nog 4 nachtjes en dan komt onze pup! Caily schreef:Wat jammer van de fries Djoena, wat voor iets zoek je? Ik heb nog een hele leuke Tinker te koop, zo groot als een fries, en zou haast zeggen, loopt als een fries.

die is ervan overtuigd dat er een flinke klap op staat 

Ook ben ik sinds een week gestopt met de hormooncreme die ik 10 jaar heb moeten gebruiken op mijn gezicht... nu nog twee weken doorzetten en dan hoop ik dat mijn gezicht weer zo is als 10 jaar geleden. Fijne combinatie dat afkicken en griep, not!

Verder gisteren ook officieel het fiat gekregen dat we mogen starten met de afbraak van de oude stal! Nu komt het allemaal super dichtbij!
-Namiro- schreef:Alleen gaat het plastic dan kapot.. dus dat heb ik er nu helemaal vanaf gehaald. Iemand enig idee wat dat doet met een pak voordroog? Hoelang blijft dat goed?

.
. Hond vond het geweldig
, stond er omheen te springen en te blaffen, uitdagen of hij met hem wilde spelen en daarna besloot hij dat zo'n dode zeehond wel erg lekker ruikt, dus wilde hij erover heen gaan rollen
, maar dat kon ik gelukkig voorkomen. Viespeuk

Arme zeehondenbaby. Jouw hond houdt ook zo van dode dingen. Mijn kleine viespeuk ook. Stinken dan.. bah.
En mijn hart ligt toch bij de paarden met wat meer bloed om het zo maar te zeggen...