Ik lees dat krantje eigenlijk nooit zo aandachtig
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Bellatrix schreef:Krijg je geen email dan?
Dispar_Vulgo schreef:Ik ben inmiddels ook al een tijd donateur. Ben benieuwd hoe we horen als de wachtlijst weer open gaat?
Amalarab schreef:Dispar_Vulgo schreef:Ik ben inmiddels ook al een tijd donateur. Ben benieuwd hoe we horen als de wachtlijst weer open gaat?
Dat was in 2003, 2009 en 2015 per brief. Dan moest je een inschrijfformulier aanvragen, invullen en terugsturen. Ben toen onder werktijd naar een postkantoor gefietst om het formulier aangetekend te versturen..

_suus19_ schreef:Hebben jullie de mail over de wachtlijst ook al gehad?
Ze hebben het systeem gewijzigd, waardoor paarden die al eerder opgeroepen zijn, niet meer bovenaan de wachtlijst staan, maar nog wel voorrang hebben.
Mijn autistische brein kan dit niet aan haha.
Mijn paard staat nu op plek 76. Ervan uitgaande dat er gemiddeld 20 per jaar geplaatst worden, denk ik niet dat we ooit nog aan de beurt komen
salamaleque schreef:_suus19_ schreef:Hebben jullie de mail over de wachtlijst ook al gehad?
Ze hebben het systeem gewijzigd, waardoor paarden die al eerder opgeroepen zijn, niet meer bovenaan de wachtlijst staan, maar nog wel voorrang hebben.
Mijn autistische brein kan dit niet aan haha.
Mijn paard staat nu op plek 76. Ervan uitgaande dat er gemiddeld 20 per jaar geplaatst worden, denk ik niet dat we ooit nog aan de beurt komen
Nee ik heb geen bericht hierover gehad. Mijn paard staat volgens mij al meer dan 10 jaar op de wachtlijst en is inmiddels al met pensioen. Ik zou als ik aan de beurt zou komen hem wel naar Soest willen verhuizen want ik vind het echt een topplek.