Wat ontzettend gaaf dit. Jullie pakken het zo enorm aan! Ik kan wel alsmaar alleen denken: jezus wat moet dat kosten. Ik bedoel alleen al 1 van de hooiruiven op de vorige pagina kost honderden euro's. Wel klasse van jullie en ben heel benieuwd naar her resultaat.
ajesca123
Geplaatst: 13-10-17 21:23
Morgen de laatste puntjes op de i Vandaag weer een hoop gedaan en het is erg leuk dat nu bij alles dat afgerond wordt, echt de eindstreep steeds meer zichtbaar is! Vandaag zelfs samen een lantaarnpaal geplaatst, ook dat doen we gewoon even Ben weer trots op ons!
WAT GAAF!!! En ook meteen het water in, bultje op, heerlijk!!
We want more
Vayo
Geplaatst: 15-10-17 19:23
Ohhh zo gaaf!!! Leuk om te zien dat ze gelijk de poel en berg gaan ontdekken. Wat een paradijsje voor de paarden!! Het zou gaaf zijn om de ronde die ze kunnen lopen te filmen, zodat het nog zichtbaarder is hoe alles in elkaar steekt
Marvel
Geplaatst: 15-10-17 19:23
fantastisch!! wat een geweldige dag om ook gebruik te maken van die plas. Heerlijk!!
Dit doet me zo denken aan dat ik voor mn katten allerlei mooie holletjes maak, krabpalen tot het plafond en ze vervolgens in een kartonnen doos gaan slapen. Gelukkig gebeurd dat hier niet Snappen ze al wat van het voerstation?