Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
helaas te laat
En hij helpt mij met de verzorging. Hij vindt het juist wel fijn om mee te helpen. Is ook een echte dierenvriend.
Wel op onze eigen manier, want hij hoeft er bijvoorbeeld niet zo nodig op te zitten, maar vindt het we leuk om met ze bezig te zijn. Ach en in een maffe bui springt ie er eens op
met een dieren-hater had ik ook niet kunnen samenleven.
In principe doe ik alles zelf, maar gisteren had hij ze wel vast binnen gezet omdat ik laat thuis was van het werk, dat hadden we ook even zo afgesproken 
En dat is voor mij prima 

Wel fijn dat je kinderen voor de dieren willen zorgen.
Maar ook veel beesten gehad zeg!
Wij waren niet thuis. Oeps.....
. Als ik dan toch ga verzorgd mijn moeder alles in en aan huis en heb ik gelukkig een aantal vriendinnen die de paarden kunnen en willen doen. Liefst ontvang ik dan 4 x per dag en verslag incl foto om om rust te x hebben dat t goed gaat. Liefste blijf ik gewoon thuis Lynn_Nikita schreef:Scheelt dat er weinig budget is voor vakantie en wij niet vaak of lang gaan. Als ik dan toch ga verzorgd mijn moeder alles in en aan huis en heb ik gelukkig een aantal vriendinnen die de paarden kunnen en willen doen. Liefst ontvang ik dan 4 x per dag en verslag incl foto om om rust te x hebben dat t goed gaat. Liefste blijf ik gewoon thuis