Mijn pony is schimmel namelijk, maar haar wintervacht heeft ook zo'n gelige kleur.
Ik hoorde nog mensen over droogshampoo, geen idee hoe dat werkt. Misschien is dat wat.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphne__ schreef:Oeh wat een knapperd Kimvicious!![]()
Ik heb Woensdag m'n nieuwe Horzehoods + staartzak binnen gekregen! Krijg meteen zin in wassen enzo, maar moet nog wachten tot Juni![]()
[ Afbeelding ]
snorremans schreef:Gave Horzehood! Werkt het een beetje?
Kimvicious: wat een leuk beestje!
Hier vandaag ook weer even wezen tutten. Beentjes geschoren, hoofd/oren/derde oor getoilleteerd en zijn beentjes en staart gewassen.
Iemand die misschien een tip heeft: mijn pony heeft bovenaan bij zijn voorpluk schilfers zitten, wou het vandaag wassen maar kon met geen mogelijkheid met de slang bij zijn voorpluk komen. Hoe wassen jullie die? En misschien iemand die een goed product tegen schilfers heeft?
snorremans schreef:Gave Horzehood! Werkt het een beetje?
Hier vandaag ook weer even wezen tutten. Beentjes geschoren, hoofd/oren/derde oor getoilleteerd en zijn beentjes en staart gewassen.
Iemand die misschien een tip heeft: mijn pony heeft bovenaan bij zijn voorpluk schilfers zitten, wou het vandaag wassen maar kon met geen mogelijkheid met de slang bij zijn voorpluk komen. Hoe wassen jullie die? En misschien iemand die een goed product tegen schilfers heeft?
LisaXLoll schreef:snorremans schreef:Gave Horzehood! Werkt het een beetje?
Wat bedoel je precies met die schilfers? Mijn pony heeft namelijk tussen haar manen ook allemaal witte schilfers zitten, dit valt mij op bij het vlechten en als ik er op zit. Haar manen gaan twee kanten op dus als ik er bovenop zit valt mij dit op. En nu vraag ik me dus best wel eens af wat dit precies is. Het is niet heel veel dus ik denk dat het niet echt nodig is om haar nu te gaan wassen (alleen koud water)
Er gaat ook aardig wat mousse en anti-klit in, ik dacht dat dat het er ook wel niet beter op zou maken haha.