Sees schreef:Ja dat is makkelijk gezegd maar als het er op aan komt willen eigenaren écht niet meer betalen hoor.
En dan nóg kun je als eigenaar simpelweg niet voor ALLES een oplossing bieden. Moet je ook helemaal niet willen imo. Hoe moet je het dan oplossen als je 24/7 ruwvoer biedt en de een moet voordroog en de ander moet hooi? En je hebt 'maar' een land? Alles scheiden zodat ze allemaal apart moeten staan, lijkt me dat geen enkele eigenaar dat moet willen. En wat als je een HB-er hebt en een oud paard hebt? Die hebben hele andere behoeftes en kun je dus slecht inscharen in een kudde. Vanuit het oogpunt van de pensionklant is er overal een oplossing voor maar vanuit de pensionhouders kant ligt dat echt wel anders hoor.
Dan verschilt mijn ervaring met jouw ervaring 
Alle stalgenoten waarmee ik ervaring heb gehad en hoe ik zelf ook ben, waren allemaal bereid om mee te helpen en kosten te maken, zodat het gelijk op zou gaan.
Misschien is dat bij andere stallen anders.
Ik heb geen oplossingen, ik ben geen staleigenaar en daar liggen mijn ambities niet, maar dat zijn wel situaties die de TS natuurlijk kan tegen komen met een toekomstige eigen stal.
Dingen waar TS over na zou 'moeten' (je moet niks
) denken voor er ergens aan begonnen wordt.