@eclair98 De bovenkant word ook helemaal dicht gemaakt,dus Nee er kunnen dan geen inbrekers binnen komen.
@Cassidy In het Voorjaar word alles geverft in groen.Straks als het klaar is,word er voor tijdelijk een groen zeil aan de voorkant gemaakt.Dan valt het minder op.
Lynn_Nikita
Geplaatst: 01-01-14 23:20
met dit weer kun je nu ook verven, zeker als je beits gebruikt dat is zo droog enige is dat je nu veel dingen hebt hangen aan de rand en als je het dichtmaakt gaat dat niet meer lukken of wel?
Ik wil alleen de buitenkant verven,de binnenkant zal bekleed worden met landbouwzeil tegen de wind. Het weer van nu kan je niet van op aan,zo schijnt de zon,zo regent het weer.Ook kan het weer binnen een dag omslaan en gaan vriezen of sneeuwen.
Ik hoop morgen de laatste rij tegels te leggen,moet lukken. Vandaag helaas niet de kasten er in kunnen zetten,me zoon komt morgen pas. Ik wil ook zo snel mogelijk op het dak wat extra balken/latten te maken,voor de winter intreed met sneeuw.Ik vind het nu nog niet echt stevig genoeg voor sneeuw op het dak.
vrouwke dat zette ik nét op Facebook,haha dat ik me roeping ben mis gelopen,ik had de bouw in moeten gaan i.p.v. de bloemen.
Fijn Ceriadwen dat je het leuk vind om dit te volgen!