Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gini schreef:Dan ben je dus geen pensionstal en ook niet onderhevig aan die voorwaarden.
Kan jij even jouw bron weergeven? Kan dat ik het mis heb.
Maar het is niet omdat je een stuk grond aan een paardenmeid verhuurd, dat je meteen pensionhouder bent.
Shirley schreef:Dat is gewoon heel normaal, hoor, lovelygirly, dat je voor je dieren zorgt
Dat doen we allemaal, ook als we ziek zijn ...
Wat niet normaal is, dat je je verantwoording niet neemt als je dieren iets van een ander slopen, misbruik maakt van de goedheid van iemand en dan ook nog eens met modder gaat lopen gooien
[Giolli] heeft jouw naam niet éénmaal genoemd, je hebt er zelf voor gekozen om je te mengen in het topic en nu hoop ik dat je ook leest hoe men in het algemeen erover denkt ...
Los dit gewoon als volwassenen onder elkaar op en niet via een openbaar forum
lovelygirly schreef:zoals vertelt net heb ik niet goed mijn verantwoording op dat gebied genomen. Bewust, maar wil wel degelijk betalen. Ten alle tijden!
AdnerB schreef:jammer TS dat je het topic wilt sluiten voor dat je zoals je zelf aan gaf de oplossing/beslissing van jullie gesprek niet kan vertellen in dit topic.
@ Lovelygirly heb je een WA verzekering? daar kan je de schade waarschijnlijk op verhalen zoals ik al eerder aan je vroeg/tegen je zei en meerdere mensen met mij.