Ik had de messen op de langste stand, en zag geen verschil met de grote machine. Ik heb er wel een keer bijna helemaal geschoren omdat de grote het toen begeven had. Heeft iemand de mesjes wel is laten slijpen?
Scheert deze makkelijk door de momenteel weer aangroeiende sokken van mijn Fries? De SE-200 heeft hier moeite mee. Zijn geen hele dikke sokken maar al weer wat aangegroeid dus moet er weer af.
Of er is veel gekocht of er lagen er weinig. Heb er net eentje gekocht(laatste!) Ik ga hem vanmiddag testen op mijn Fries. Haar achter sokken zijn al best weer aangegroeid.
Denk het wel hoor, je kan er misschien niet zulke lange halen mee maken als met een echt scheerapparaat maar ik heb mijn ruin van ong 175 er in ongeveer 4-5 uurtjes mee gedaan helemaal.. Normaal scheerapparaat duurt het 2 uur. Maar dan heb ik een verdoving nodig etc. Met de tondeuse niet.
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek
Geplaatst: 08-03-16 12:28
Ideaal ding om mee te beginnen! Ik heb er in November voor het eerst de hals&borst van onze vos stuiter kabouter geschoren. Ging niet zo snel, maar best netjes. Ze stond er zo ongeveer bij te slapen.
Moet er misschien toch maar een grap van hebben voor de sokken en baard van mijn kwpn'er. Zitten alle benodigdheden erbij?
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 08-03-16 12:31
Mijn haflinger volledig scheren (voor de 2e keer afgelopen winter, dus niet eens vol in zijn wintervacht!) ging niet er mee hoor Echt heeeeel lelijk, enorm veel strepen en af en toe had hij er ook wel wat moeilijk mee om er door te komen. Ben na zijn rechterbil gestopt omdat het echt niet om aan te zien was zo lelijk dat het werd en maar een grote gehuurd.