Zou het misschien niet tof zijn om dus iets van een getekende "banner" te maken waarbij je dan zo'n soort enthousiast kijkend paardje in het midden ziet staan, en dan op de achtergrond, zeg maar op de horizon van het plaatje dus zich afspelend achter het paardje, van links naar rechts de welzijns-verbeteringen uitgebeeld ziet...?
Dus links wat stallen met paardenkopjes erin, iets verder naar rechts stallen met een uitloopje, weer verder naar rechts paarden samen in de paddock met een hooinet en 1 die rolt in het zand, weer wat verder naar rechts, paarden in de wei, en nog iets verder zie je dan bvb. een paard dat in die wei nog wat extra's heeft, bvb. een lekkere schuurborstel of iets uit de top van de piramide?
Dat lijkt me echt gaaf en geeft meteen perfect weer waar de website voor staat

Omdat het me tof lijkt om het menu er bij te betrekken zodat het niet zo hoekig wordt allemaal, is het misschien een idee om dan bvb. aan de linkerkant iets te plaatsen dat de bovenkant en onderkant van het beeld aan elkaar verbindt (een boom? een track? ik heb niet zo veel inspiratie hiervoor, misschien gewoon de kleur / stijl van de achtergrond van boven en onder doortrekken..?), waarna je misschien aan de onderkant hetzelfde kunt doen, maar dan links een paardje alleen in de wei met in de verte een ander paardje, iets verder naar rechts een paardje dat over het hek snuffelt met een ander, weer iets verder 2 paardjes die lekker samen in een zandplaats / paddock aan het rollen / slapen zijn ( 1 rolt / luiert en de ander staat op wacht bvb.) met op de achtergrond een schuilstal met erfje ofzo ?
Kortom: op de achtergrond zie je dan de situaties van de piramide voorbij trekken als het ware?
Dat lijkt me heel erg gaaf!!
Alleen misschien wel een probleempje omdat er dan veel ruimte van het "tekstvak" af gaat...?