Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
genja schreef:Wat ik dan niet snap als je met mensen van stal baalt dat het terrein zo slecht begaanbaar is en je staat met zovelen op stal. Je kan toch met zijna allen afspreken de sneeuwschuiver mee te nemen en gezellig met zijn allen het terrein sneeuwvrij te maken? Met zijn allen tegelijk afspreken is natuurlijk lastig maar dan doet iedereen die tijd heeft toch een stuk. Allemaal een zak strooizout mee en klaar is de klus!! ook als je in vol pensioen en werk je fulltime je kan ook best een beetje zelf de handen uit je mouwen steken krijgt (bijna) niemand iets van.
Je kan niet van de staleigenaar verwachten dat hij alles alleen of met zijn paar mensen voor elkaar krijgt.
Groetjes genja
CharlyBrown schreef:dat heeft idd niks te maken met slijmen.. is gewoon de waarheid!
En een goede toevoeging op het feit dat er iemand was die vond dat ik de stal zwart maakte, terwijl dat helemaal niet mijn intentie was.. omdat onze staleigenaar echt een toffe vent is, en in principe onze stal geweldig runt
Gulpje schreef:aerdenhout1 schreef:en alle bokkers met een binnenbaan...kop dicht!
![]()
![]()
Prisca schreef:hhihihi
Weet je wat ik denk van de zomer zat een kennis heeeerlijk te vertellen hoe fijn haar paard stond hele dag buiten veel weide enz.. maaaaaaaaaaar alleen een buitenbak...en nu als ik haar tegenkom ga ik vertellen hoe ik GENIET van mijn BINNENBAK en dat miin paard de paddock in kan. Die van haar kan al even weinig tot zeeeeeer weinig doen
.