liljebo schreef:eowyn... kijkend in je profiel heb je toch een leuk alternatief gevonden, of sta je daar niet meer?
helaas dus niet meer

Daar was het niet goed gedraineerd, niet goed stront weggeschept, dus kwam het eruit te zien als die vieze boeren slootjes met een dreklaag erover en het stonk.
De binnenstal werd 2 keer in de week uit gemest, en 1 keer in de week extra stro erin, tja... te weinig met teveel paarden op een stukje, (want er stonden teveel paarden in, dan waarvoor het gebouwd was).
(schijnt nu dat ze er wel 5 drainage-buizen in gelegd hebben met jawellll houtsnippers....

Mijn oudere merrie was, nu bemerk ik dat pas, eigenlijk alleen maar bezig met overleven.
Kreeg een dikke artrose kogel, doffe vacht en was eigenlijk niet mijn paardje die ze was.
Haar dochter ging op zich wel redelijk, maar die was jonger en sterker, maar ook nu knapt deze veel meer op.
Mijn merries zijn opgeknapt en die oudste krijgt echt haar oude stoute kuren weer terug.
Zit vol levenslust.
En haar dochter is ontzettend braaf geworden, vooral met rijden, terwijl ik dat dus neit had verwacht.