maar ze hebben achter een waterplas en veel ruimte, alleen het is jammer omdat er zo veel staan dat achter snel een zooi is...
maar het is idd een prachtige stal..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
arsiana_x schreef:230 euro per maand,
1 - 2x/ dag (niet altijd goed) hooi,
Als je geluk hebt en staat in de juiste stal 4x/week op wei,
2x/dag krachtvoer (er is nu wel al 5! dagen geen voer meer gegeven en mensen kunnen het niet zelf gaan halen want ze hebben een slot op de silo gezet)
1 poetsplaats
1 wasplaats met koud water
warm water tegen betaling
stal wordt niet gemest, enkel af en toe wat opgestrooid,
1 springpiste (buiten), afmetingen weet ik niet, maar in ieder geval is die heeeeel groot.
1 buitenpiste zonder springmateriaal,
nog een springpiste buiten,
1 binnenpiste 15x30
1 binnenpiste 20x60
kantine met kleine kaart.
zadelkast moet je zelf voor zorgen.
arsiana_x schreef:230 euro per maand,
1 - 2x/ dag (niet altijd goed) hooi,
Als je geluk hebt en staat in de juiste stal 4x/week op wei,
2x/dag krachtvoer (er is nu wel al 5! dagen geen voer meer gegeven en mensen kunnen het niet zelf gaan halen want ze hebben een slot op de silo gezet)
1 poetsplaats
1 wasplaats met koud water
warm water tegen betaling
stal wordt niet gemest, enkel af en toe wat opgestrooid,
1 springpiste (buiten), afmetingen weet ik niet, maar in ieder geval is die heeeeel groot.
1 buitenpiste zonder springmateriaal,
nog een springpiste buiten,
1 binnenpiste 15x30
1 binnenpiste 20x60
kantine met kleine kaart.
zadelkast moet je zelf voor zorgen.
Viora schreef:Het is natuurlijk niet zo dat mijn paard maar 1,5 uur per dag uit zn stal is, want buiten de weidegang rij ik ook nog of wandelen etc. Maar op dit moment heerst er droes op stal( Ja mijn paard is al 2 weken ziek geweest) en zijn de weilanden helemaal gesloten wegens besmettings gevaar. Arme paarden!
kimmetje89 schreef:Niets![]()
Paarden aan huis
eef_juh schreef:wow, ik wist dat ik veel betaalde, maar als ik dit lees valt mijn mond open
(ga proberen in mijn straat een wei te bemachtigen dat ik paardjes naar huis kan halen)
ik betaal 120 voor:
-stal 4.5 x 5
-Wei (de wei ligt aan de stal, is niet echt groot. paardjes kunnen er wel 24/7 op, dat bepaal je zelf)
-koud water kan je gebruiken voor paarden te wassen
eten, hooi, zaagsel, uitmesten, buitenzetten, doe je allemaal lekker zelf, allemaal zelf te bekostigen :p
verzorg mijn paard en pony graag zelf, dus dat maakt me niet uit maar we hebben bv geen piste, ik heb super veel geluk dat mijn lesgeefster die wel heeft en dat ik die mag gebruiken. Al vind ik wel dat de boer van wie de stallen (in totaal 7 waarvan de meeste met 2 weides die dan nog 25 of 30 euro meer in de maand bijbetalen) zijn er voor wat we betalen wel een mag laten aanleggen.