Natuurlijk ken ik nog wel papier en potlood en ben ik al gaan schetsen. De baan willen we met hout omheinen, omdat we dit "over" hebben. Waarschijnlijk zullen we de stukken er tussen in afzetten met tijdelijke afrasteringen (dus lint en losse steekpalen) zodat we wel strookbegrazing kunnen doen. Nu had ik al wel bedacht om in de binnenbaan een extra baan van lint uit te zetten als een track maar dat ziet mijn man niet zitten. Die heeft zoiets verdeel het in 4-6 stukken en weiden maar :0
Wel een idee joyce, die losse prikkers. Hier waait het alleen veelal erg hard op de kale vlakte dus ik ben bang dat we toch voor vaste omheining moeten gaan.

en het is agrarisch grondgebied ofzo, dus je zou er bijvoorbeeld al niet eens een ander hek omheen mogen zetten, een schuilstal zou ook niet mogen. Maar het is het nadenken wel waard! 
Misschien iets voor een volgend project, we zitten hier echt op de kale vlakte en op kleiland. Winterdag de paarden buiten houden op gras gaat hier spijtig genoeg niet lukken. Daarom hebben we ze ook in paddocks staan.