Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tat_jana schreef:zeker weten ik heb de keuze puur voor mn merrie gemaakt,., t enige wat ik over hield was een puur shaggereinig paard maar heb mn bovenstaande bericht al aangepast.
jullie mogen best weten dat ik mn paard opsluit als misdadiger maar eigenlijk puur voor haar zelf Hihi
nou zal ik wel weer de 24 uur per dag buiten staanders over me heen krijgen, maar ik heb dr wel een rede voor had het graag anders gezien
Als ik geluk heb staat ze overdag buiten een uurtje (of 2), maar vanwege veulen (van het andere paard) is die periode voorbij en staat ze binnen en is ze afhankelijk van mij. En ik kan niet elke dag uuuuren aanwezig zijn, hoe graag ik het ook anders had gezien

Tancreda4 schreef:Tat_jana schreef:zeker weten ik heb de keuze puur voor mn merrie gemaakt,., t enige wat ik over hield was een puur shaggereinig paard maar heb mn bovenstaande bericht al aangepast.
jullie mogen best weten dat ik mn paard opsluit als misdadiger maar eigenlijk puur voor haar zelf Hihi
nou zal ik wel weer de 24 uur per dag buiten staanders over me heen krijgen, maar ik heb dr wel een rede voor had het graag anders gezien
Daar doelde ik niet op hoor, dat "zulke mensen" dierenbeulen of misdadigers zijn, want ik ben daar ook eentje vanAls ik geluk heb staat ze overdag buiten een uurtje (of 2), maar vanwege veulen (van het andere paard) is die periode voorbij en staat ze binnen en is ze afhankelijk van mij. En ik kan niet elke dag uuuuren aanwezig zijn, hoe graag ik het ook anders had gezien
RolingRoos schreef:Zoals het eigenlijk bij iedereen zou moeten zijn, aan huis en 24/7 buiten in de paddock met de mogelijkheid om zelf op stal te gaan! En straks van de zomer weer het land op.