Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meggiemeg schreef:Nou het is weer raak hierZe zijn de hele avond bezig, groot vuur in een groot vat, gooien er vanalles in, met de nodige vuurwerk, nu zijn ze bezig met bussen met inhoud wat enorme klappen geeft, ramen trillen in de kozijnen. Politie al meerdere keren gebeld maar ze zijn er nog steeds niet geweest ondanks dat ze toezeggen een auto langs te sturen....
dynamiek schreef:meggiemeg schreef:Nou het is weer raak hierZe zijn de hele avond bezig, groot vuur in een groot vat, gooien er vanalles in, met de nodige vuurwerk, nu zijn ze bezig met bussen met inhoud wat enorme klappen geeft, ramen trillen in de kozijnen. Politie al meerdere keren gebeld maar ze zijn er nog steeds niet geweest ondanks dat ze toezeggen een auto langs te sturen....
Balen zeg!
ik heb toch perfekte overburen de kleinkinderen mochten eventjes een half uurtje knallen en daarna werden ze terug gevloten door de ouders! Ze wisten van mijn nieuwe paard af en hielden daar dus rekening mee. Op zon manier heb ik er dan ook vrede mee dat ze effe mochten knallen.