Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Als je eenmaal opvliegers hebt weet je waarom overalls niet werkenen dan heb ik het nog niet eens over mensen met een zwakke blaas
[***] schreef:Tinky, dat heb ik nou ook. Kreeg laatst ook als antwoord, "ja maar toen het huis nog leegstond parkeerden wij hier ook altijd!". Dus ik zeg, ja maar nu is het van mij en ik heb liever niet dat er nog auto's geparkeerd worden. Helaas staat er elke week wel 1 of 2 keer een auto, omdat de yogamevrouw erg weinig ruimte op haar oprit heeft. Maar goed, dat is eerlijk gezegd niet mijn probleem. Vind mezelf wel een beetje kinderachtig, maar aan de andere kant ook weer niet.
Dus komend weekend toch maar een stuk ketting met een bordje eraan.....
joyce B schreef:[***] schreef:Tinky, dat heb ik nou ook. Kreeg laatst ook als antwoord, "ja maar toen het huis nog leegstond parkeerden wij hier ook altijd!". Dus ik zeg, ja maar nu is het van mij en ik heb liever niet dat er nog auto's geparkeerd worden. Helaas staat er elke week wel 1 of 2 keer een auto, omdat de yogamevrouw erg weinig ruimte op haar oprit heeft. Maar goed, dat is eerlijk gezegd niet mijn probleem. Vind mezelf wel een beetje kinderachtig, maar aan de andere kant ook weer niet.
Dus komend weekend toch maar een stuk ketting met een bordje eraan.....
Vraag parkeergeld van je yoga buurvrouw voor de uren dat er lesen zijn en ze graag gebruik wil maken van jouw terrein1,50 per auto per uur is redelijk gangbaar tarief parkeergeld toch? Doe je die uren de ketting even los
[***] schreef:Ja, ha, ha, daar heb ik ook nog aan gedacht. Afgelopen weekend had ik de auto van mijn schoonvader te leen en die heb ik toen zelf maar op mijn pad gezet, zodat er niemand anders kon staan. Grond was nog bevroren dus er kon geen paal in. Gisteravond stonden er wéér 2 auto's. Gelukkig is manlief het nu ook zat. Vrijdag gaan we aan de slag met palen, ketting en bordje. Hoop dat het dan over is. En bij ons in het "durp" is € 1,50 wel een megabedrag hoor. Volgens mij weten ze hier niet eens wat parkeergeld is