Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SkyMarian schreef:Iemand nog een idee wat ze bij Cranenbroek kosten? Zag een normale kruiwagen staan (100L / 120 Kg) bij obi duitsland voor 44,-
Azmay schreef:SkyMarian schreef:Iemand nog een idee wat ze bij Cranenbroek kosten? Zag een normale kruiwagen staan (100L / 120 Kg) bij obi duitsland voor 44,-
https://www.google.nl/search?q=kruiwage ... 66&bih=662
Zo kan je een beetje zien wat ze in de aanbieding kosten, maar kortingen zijn normaal rond de 10% volgens mij dus heel veel duurder zullen ze normaal niet zijn.
superpony schreef:Wauw, goedkoop! Kom alleen geen site tegen van ze? Alleen folder?
xJitskee schreef:Wat balen dat ze niet versturen.... daar zijn de kruiwagens echt goedkoop. Hier zijn 100 liter Fort kruiwagens al €80. Het liefst wil ik een wat grotere, maar die zitten al zo op €160.![]()
Wij hebben fort kruiwagens, maar er is er eentje aan vervanging toe. Hij heeft alleen dit jaar al drie keer een lekke band gehad (à €30 per stuk)
Azmay schreef:superpony schreef:Wauw, goedkoop! Kom alleen geen site tegen van ze? Alleen folder?
Klopt, echt irritant want ze hebben vreselijk veel (voor de vijver, hond, kinderspeelgoed kranen, gereedschap, fietsen, tuinmeubels, huishoud) echt noem het maar op. Maar je moet eerst daarheen om te zien wat ze nou eigenlijk hebben
Fabster schreef:Kingsfield schreef:Oh wie weet ben ik hier wel op het juiste topic. Wie heeft er raad. Ik moet van mijn onkruid af in de wei. Ik heb al veel middeltjes geprobeerd en ook het uitsteken maar het komt terug. Jacobskruid iets om zo langzamerhand gillend gek van te worden. Iemand tips??
Ik denk dat je iets aan je weidebeleid (mest) moet doen.
SkyMarian schreef:Super dank je wel!!! Dat is nog wel een ritje die kant op waard.
Lynn_Nikita schreef:Zorg maar voor voldoende plek in je auto, er blijft je vast nog veeeel meer aan je vingers plakken
kattenbakkorrels, konijnen en kippenvoer,hondenbotjes en speeltjes, batterij voor stroomdraad apparaaty slangen, klemmen, speelgoed, ik heb mijn hele auto vol en ik ga 1 x per 1/2 maanden
Vooral rond sinterklaas is er ontzettend veel speelgoed en scheelt behoorlijk in prijs,
palousa_boy schreef:Is de droogte daar al voorbij?![]()
Hier roepen ze telkens wel dat er regen komt maar veel meer dan 2 mm valt er steeds niet. We wachten het wel af, gelukkig is de temperatuur wel al wat aangenamer.