Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SharonIndezz schreef:Mooie vlecht!
En wat chique zo een geschoren pony heeeeel mooi. Mooie manen ook
Lolala73 schreef:Ik ben ook een enthousiate meelezer, hou enorm van mooi getoileteerde aarden en ik zal wel moeten want ik het een schimmel PRE die als hobby in zijn eigen mest ligt, hoe schoon ik de stal ook maak. Ik heb misschien wel wat kleine tips voor het wit maken. Ik gebruik voor de staart wasmiddel voor witte was van de Lidl, misschien is dat al eens gezegd maar het helpt echt, even laten intrekken et voila. Dan als de staart echt gele stukken heeft dan kan eens in de zoveel tijd een beetje waterstofperoxide, dat je kan kopen bij de apotheek, een hoop goed maken. Dat doe ik in de onderkant van de staart, met een plastic zak vang ik de staart op zodat net een soort badje wordt waar de staart even een kwartiertje wit in kan worden. Voor de rest ben ik zo blij met mijn warme paardendouche die mijn man heeft gemaakt zodat ik altijd kan staarten wassen : ). Mijn paard heeft ook giga lange manen en die zitten meestal in lange vlechten of een hengstenvlecht die gelukkig lang blijft zitten. Ben zelf niet de beste vlechter maar hoop het door veel oefenen en voorbeelden ooit eens heel goed te kunnen. Nu doet mijn buurmeisje meestal het wedstrijdvlechtwerk...
Mandarijn schreef:Lekker bezig geweest weer allemaal Dus!
Ik heb vanmiddag ook getut, staart en benen gewassen en alles een beetje bijgewerkt.
Manen zijn van de week aan de beurt.
Staart is in ieder geval weer toonbaar wit.
[ [url=m/tmOsUz.jpg]Afbeelding[/url] ]
eldora1 schreef:Mandarijn schreef:Lekker bezig geweest weer allemaal Dus!
Ik heb vanmiddag ook getut, staart en benen gewassen en alles een beetje bijgewerkt.
Manen zijn van de week aan de beurt.
Staart is in ieder geval weer toonbaar wit.
[ [url=m/tmOsUz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtig!! Mooi hoor! Was je het vaak om het zo mooi te houden?
eldora1 schreef:Lolala73 schreef:Ik ben ook een enthousiate meelezer, hou enorm van mooi getoileteerde aarden en ik zal wel moeten want ik het een schimmel PRE die als hobby in zijn eigen mest ligt, hoe schoon ik de stal ook maak. Ik heb misschien wel wat kleine tips voor het wit maken. Ik gebruik voor de staart wasmiddel voor witte was van de Lidl, misschien is dat al eens gezegd maar het helpt echt, even laten intrekken et voila. Dan als de staart echt gele stukken heeft dan kan eens in de zoveel tijd een beetje waterstofperoxide, dat je kan kopen bij de apotheek, een hoop goed maken. Dat doe ik in de onderkant van de staart, met een plastic zak vang ik de staart op zodat net een soort badje wordt waar de staart even een kwartiertje wit in kan worden. Voor de rest ben ik zo blij met mijn warme paardendouche die mijn man heeft gemaakt zodat ik altijd kan staarten wassen : ). Mijn paard heeft ook giga lange manen en die zitten meestal in lange vlechten of een hengstenvlecht die gelukkig lang blijft zitten. Ben zelf niet de beste vlechter maar hoop het door veel oefenen en voorbeelden ooit eens heel goed te kunnen. Nu doet mijn buurmeisje meestal het wedstrijdvlechtwerk...
Ik hoop dat je na het gebruik van waterstof wel afsluit met conditioner? Gelukkig doe je er geen blondeer bij , maar de waterstof maakt het maar ietsie lichter en het openend de haarschubben> dan breekt het dus snel af en word dof. Dus altijd goed afzuren!
Hoe heeft jou man een warme paarden douche gemaakt? Want ik heb een handige vader en wil er ook een haha :’)