Kleine gup (3 jaar) mocht even 'grote pony' zijn. Eerst het zadel op zijn vriend gelegd zodat hij het eens rustig kon bestuderen en daarna mocht hij zelf even zadelbok spelen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan deed zij de paarden een week of 2. En dan ik. Super handig!
Hij moet zich er altijd even tegenaan komen bemoeien als Fernando een werkje mag doen, maar Fernando vindt het fijn als hij erbij is dus vooruit.
Verder hebben we een camera op de wei gericht staan, dus ik kon ze zelf ook een beetje in de gaten houden. 
Zo leuk om te merken dat je band met je paard aan het veranderen is.
Hij blijkt ook een enoorme klik met mijn man te hebben, die tot twee maanden terug nog geen paard durfde te aaien. Nu sjouwt Diesel overal achter hem aan als hij in de wei bezig is.

Wandelen is ook leuk trouwens, op de shires waar ik altijd op pas rij ik ook nooit. Zitten 4 hengsten bij dus ook dat is geen probleem
Caily schreef:Haha Anke zolang ik geen kosten heb valt erover te praten hoor, ervaring genoeg, zeker met gevlekte exemplaren
SVRL, als je ruimte over hebt kunnen de eigen paarden ook gewoon meeWandelen is ook leuk trouwens, op de shires waar ik altijd op pas rij ik ook nooit. Zitten 4 hengsten bij dus ook dat is geen probleem