Hier is het nog steeds mistig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Ja...echt jongens he...hoe groter hoe mooier...hoe meer knal...hoe leuker,totdat de ramen eruit donderen,dan wordt moeders boos
Laatste huis voor de grens langs provinciale weg, dus hier alleen vuurwerk in de verte gezien en gehoord. Geen paarden of honden die er last van hadden, alleen wat verdwaasd in de lucht kijken naar het siervuurwerk aan de horizon om 12 uur. Indien mogelijk ben je welkom volgend jaar hoor Tinky 
".
Voerbeloning als ze blijven staan werkt wel, maar zodra ik daar dan mee stop is het effect ook weer weg. Ik ben in dit geval geen voorstander van voerbeloning omdat juist mijn jaarling erg voergericht is, en hoe verklaar ik haar dat zij niets krijgt terwijl ze de enige is die er braaf aan komt?

.

Ramzi schreef:luzerne schreef:50 euro per/4-6 wekenvoor het ophalen van mest is een koopje, wij brachten het voorheen zelf naar een loonwerker en die vroeg €10, per week voor onze aanhanger..
Dat is dan toch net zo duur?
€ 10 x 52 weken = €520 per jaar.
€ 50 x 10 weken = €500 per jaar.
)
Ze zijn de hele avond bezig, groot vuur in een groot vat, gooien er vanalles in, met de nodige vuurwerk, nu zijn ze bezig met bussen met inhoud wat enorme klappen geeft, ramen trillen in de kozijnen. Politie al meerdere keren gebeld maar ze zijn er nog steeds niet geweest ondanks dat ze toezeggen een auto langs te sturen....