Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Clovertje schreef:Ik snap dat je het niet prettig vindt dat je pony zich open schuurt, maar een beetje schuren moet toch mogen? Jij krabt toch ook als je jeuk hebt?
timokyana schreef:potverdikkie,kocht ik vorige week het aanhanger net voor 25 euro zijn ze nu in de uitverkoop
terug gegaan en nu helaas uitverkocht,maandag komen ze weer dus ga weer inslaan
Soraya85 schreef:Lotte, 1,6 Hectare, ik weet niet hoeveel paarden je hebt, maar daar kun je toch wel wat leuks van maken, dacht ik zo
Lotte_Wessel schreef:hoeveel wei is trouwens nodig voor een echt grote mooie paddock paradise? Wij hebben nu een huis gekocht met grond,
en daar zit 1,6 hectare bij. Dan moet je natuurlijk nog stallen e.d. erop dus hou 1,5 hectare aan voor weide e.d. Dat is toch wel
genoeg?!
Soraya85 schreef:@ Lenneke_: foto....Wat voor grind heb je nu? Gewoon bij tuincentrum/bouwmarkt vandaan? Op wat voor ondergrond ligt het, ik ben bang dat als de paarden erover lopen dat het binnen de korste keren verdwenen is. En hoe dik is de laag grind?
Clovertje schreef:Ik snap dat je het niet prettig vindt dat je pony zich open schuurt, maar een beetje schuren moet toch mogen? Jij krabt toch ook als je jeuk hebt?
Mijn tinker schuurt haar manen ook een gedeelte kort en haar vriendin-tinker helpt nog een handje door haar op die plek te knabbelen. Niet mooi, maar beter dan de hele dag jeuk en er niets tegen doen. Hier vinden ze het heerlijk om tegen bomen en rotsen aan te schurken; je ziet ze genieten.
Misschien kan je ronde palen gebruiken of er iets omheen doen dat ze minder ruw worden en je pony zich niet open kan schuren? Of ergens een plek maken met een grote bezemborstel eraan waar ze kunnen schuren?
timokyana schreef:als ik de loterij toch eens won
eowyn04 schreef:b485: kan je geen middelzachte/harde borstels ophangen om te schuren. Dat zie je wel vaker.
Kunnen ze toch "krabben" maar is toch minder hard.
Maarja, ook dan kunnen ze zich daarna gewoon weer gaan schuren aan iets scherpers.
Heeft je pony iets van eczeem ofzo, dat ze zo krabt?