Sterkte allebei

En opgegeten kipjes..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kingsfield schreef:Oh wie weet ben ik hier wel op het juiste topic. Wie heeft er raad. Ik moet van mijn onkruid af in de wei. Ik heb al veel middeltjes geprobeerd en ook het uitsteken maar het komt terug. Jacobskruid iets om zo langzamerhand gillend gek van te worden. Iemand tips??
Lynn_Nikita schreef:MizzMontana schreef:Mentjuh was dat grasland zandgrond? Heb je die dan eerst een keer laten fresen?
Ik heb het wel zo
Karin_deB schreef:Misschien ook gekke vraag maar moest er ineens aan denken.
Ik liep destraks de box in waar mn hooi opgeslagen is en vond een veer van een vogel.
Denk dat een van mn katten op jacht is geweest.
Ze slapen vaak op de hooibalen.
Stel nou dat ze een vogel doden en deze op het hooi laten liggen/er tussen valt(of stukken ervan), zou dit uiteindelijk botulisme bij de paarden kunnen veroorzaken?
superpony schreef:Maar goed, ik hou echt van ze, heb alles voor ze over, ga door regen, sneeuw, kou en hitte, maar denk dat ik ze maar laat verhongeren en in de mest rondlopen, zolang er nog vliegen zijn. Die maken me echt helemaal dol en verpesten heel erg mn humeur. Dat ze op me gaan zitten oke, maar ze bijten en bij je hoofd maken ze een irritant geluid, dus ben er klaar mee.
Heb dit jaar aan 3 nieuwe vliegendekens gegeven en allemaal een nieuw masker, maar nu wil ik een vliegenmasker en cape of iets.....Wie kan iets ontwerpen???