Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sees schreef:ShamalArabs schreef:Zelf heb ik voldoende aan 2 m2 mijn laptop, een koelbox en het liefste de wc iets dichterbij. gordijnen dicht, lampje aan; ik kan het letterlijk weken zo volhouden zonder daglicht. Ik moet eruit voor de paarden, en dat is ook de enige reden om eruit te gaan.
Haal de laptop maar weg, hou je het dan ook het hele jaar vol (want het gaat niet om twee weken)?
Sees schreef:Nikass schreef:Mensen het is toch eigenlijk te gek dat we hier nog in alle ernst praten over of een paard beter buiten kan staan dan binnen... Over de voorwaarden en details kan je discussiëren, maar serieus denken dat een paard het beter heeft als hij opgesloten staat op stal. ..?
Nou ja dat zou je denken maar dat is toch al een aanzienlijk aantal pagina's de discussie.
Nikass schreef:Caatje dat begrijp ik, ik heb ook wat moeten inleveren toen ik verhuisd. Manege ligt tien minuten fietsen van mijn huis en perfect midden in het bos. Nu moet ik een half uur fietsen en kan ik veel minder buiten rijden. Vooral dat laatste mis ik heel erg. Maar elke dag als ik mijn paard op het land zie staan weet ik waarom ik die beslissing heb genomen.
Sees, je had toch wel verwarming hoop ik??
Een douche zou ik ook niet graag missen...
Beetje off topic maar ben wel benieuwd waarom je in die situatie zat. Je had wel een jaar lang paard aan huis(of eigenlijk huis aan paard...)
ShamalArabs schreef:Ik heb een jaar op stal gewoond, in een box van 4,5 x 3 met 2 banken erin, een oude tv en een dvd speler (geen aansluiting, dus geen tv kijken, alleen dvd's). Geen kachel, geen mogelijkheden om eten warm te maken, wel een wc, geen douche, wel een wasbak met koud water. in een andere box een bed en kledingkast.
Try me
*edit* de caravan is overigens nog kleiner, en daar is geen tv, ik kan me uren vermaken met tekenen en kaarten of dagdromen en muziek luisteren
Sees schreef:Maar maar maar dames vergis je niet, die onrust maakt plaats voor nieuwe onrust. Ik heb nu véél meer onrust over het weer sinds die van mij praktisch 24/7 buiten staan. Buienalarm is my best friend...and my wost enemy.