Mac schreef:Mijn zelfgeknutselde Huck net houdt het hier ook het beste uit
Zelfgemaakt? Mag ik vragen waar je die weg hebt?

Heeft iemand toevallig nog een stukje net over van (het liefst) 2x2 van ong 50x50 cm wat ik mag overnemen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moos99 schreef:Ik kom even binnenvallen!
De man van de staleigenaresse heeft een eerste prototype slowfeeder zelf gemaakt. Hij is echt heel handig, en heeft een super mooi rijbaar huisje gemaakt van hout met ijzeren rekken (vierkant patroon) waar de paarden uit eten. Nu vraag ik me af, de rekken zitten onderaan de bak, dus ze eten wel met hun hoofd laag maar zullen wel met hun hoofd naar de zijkant moeten draaien om eruit te eten. Dus niet zoals een voerbak met ruif erop, waar ze eten zoals uit een normale voerbak. Snappen jullie wat ik bedoel
Kan dit kwaad? of maakt dit niks uit? even om een beeld te geven van hoe de paarden eten:
[ Afbeelding ]
Hij lijkt hier niet op, maar je kunt de manier waarop de paarden eruit moeten eten wel vergelijken.
Marietje1990 schreef:Ik heb een slowfeeder voor m'n verjaardag gekregen maar vraag me af hoe jullie deze in de stal bevestigen. Mijn pony had eerst een net met mazen van 5x5 mm waar hij behoorlijk aan trok maar het hooi eigenlijk gemakkelijk uit ging. Met de slowfeeder trekt hij ook zo hard en omdat het net alleen aan de bovenkant bevestigd is, trekt hij hem helemaal mee omhoog en vervolgens valt ie met een klap weer terug. Ik zou hem daarom graag ook aan de onderkant willen bevestigen dus vraag me af of meer dat gedaan hebben?